Diagram over kontakt til elbagrude (Seat C~
Fra : Rasmus Beuchert

Dato : 11-06-04 19:43

Hej

Jeg har brug for at vide hvordan denne kontakt virker. Der er 4 poler på
den, men kan ikke finde ud af hvad der er hvad.
Til information har kontakten en indikatorpære. Og dens varenummer eller ID
eller hvad det nu er, hedder: 6N1959621
Bilen den stammer fra er en Seat Cordoba fra 1998.
Jeg har prøvet at sidde med et ohmmeter for at finde ud af hvilke ben der
kortsluttes osv..men det gjorde mig bare mere forvirret :)

Nogen der ved hvad de forskellige poler er.

MVH

Rasmus

Fra : Rasmus Beuchert

Dato : 13-06-04 19:44

Glem det igen, har nu fået det til at virke

MVH

Rasmus