Radio i Sharan
Fra : Lars Andersen

Dato : 11-06-04 19:12

Hej,

Har nogen prøvet at montere en radio i Sharan 1,9 TDI 01/97.

Den radio (med gammeldags kassette-spille) der sidder i fra fabrikken har
tilsyneladende en eller anden effektforstærker liggende i midterkonsollen og
mit problem er om den skal ud for at man kan få adgang til
højttalerledningerne - eller om de kan snappes et andet sted ?

Jeg har prøvet at skrue/skille det lidt ad, men det ser ud til at hele
midterkonsollen skal splittes ad for at få effekt-fætteren ud - det ville
jeg egentlig helst undgå hvis jeg kunne.

Hilsen

Lars

Fra : Henning Peter Jensen

Dato : 22-06-04 07:12

Jeg skiftede radioen ud i min Sharan 10/98 - intet problem. Det er
bare ud med svinet og så en ny DIN radio ind i stedet.

Mvh Henning