/ Forside / Interesser / Fritid / Biler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Biler
#NavnPoint
dova 36582
alimak 21895
EA_HS 19179
refi 16217
transor 15483
Cortina01 14584
pallenoc 13678
3773 13117
geu 12469
10  Nordsted1 11856
t-hansen dele..., billigt lort
Fra : Rasmus


Dato : 11-06-04 18:15

Ja, min lokale reservedelspusher havde ikke lige en pinolpære til Japanere
10W og 30mm lang...
Så tænkte jeg da har t-hansen da sikkert...., og selvfølgelig havde de det.

I dag skulle jeg så montere pæren i loftslyset, men den passer ikke!
Jeg fandt den gamle pære frem, og det viser sig at pæren fra t-hansen er ca.
2mm længere, den måler 31,7mm ifølge min skydelære, den gamle pære 29,8mm.
Så er der nok nogle der mener at sådan en lille smule da ikke kan gøre den
store forskel, men jo, bøjlerne er lavet til at pæren absolut ikke må være
mere end 30mm, jeg har forsøgt at brække/bøje i dem, men pæren fra t-hansen
ryger ud.

Jeg håber sørme ikke deres andre reservedele er lavet med lige så dårlige
tolerancer...

Jeg har tidligere måtte købe benzinslange hos t-hansen, da jeg akut manglede
et stykke en lørdag..., det måtte jeg også skifte da slangen revnede efter 1
uge. Slangen revnede højst sandsynlig fordi den indvendige diameter var ca.
0,5 mm større end på den originale.

Dengang var deres komentar at det havde de været ude for et par gange før,
men jeg kunne da få et nyt stykke...., men jeg takkede "pænt" nej

mvh
Rasmus



 
 
Tom (11-06-2004)
Kommentar
Fra : Tom


Dato : 11-06-04 19:28



> Jeg håber sørme ikke deres andre reservedele er lavet med lige så dårlige
> tolerancer...

Nej det må bestemt være en enlig svale, jeg har med stor succes købt et sæt
sænkningfjedre på 40 mm som efter et år fik bilen ned på 60 mm eller mere
med det resultat at den har skrabt bunden mod stort set alt dansk vej der
findes.

for ikke at tale om deres forhjulslejer som til mondeo kun holder ca. 1
måned......man har jo ikke andet at bruge tiden på end skifte lejer til 500
Kr stykket, så det er skam meget godt.

Eller mine Gabriel støddæmpere som jeg måtte køre forgæves efter 4 (FIRE)
gang før de kunne holde den termin vi havde aftalt...
Sendte en klage til hovedkontoret og fik da også et brev igen hvor de
bestemt mente jeg havde været uheldig og at de ville se på sagen og gerne se
mig som kunde igen blah blah blah.....

--
Tom



Nicolai (11-06-2004)
Kommentar
Fra : Nicolai


Dato : 11-06-04 20:07


"Rasmus" <SLETdetHERmaximreality@ofir.dk> wrote in message
news:40c9e87b$0$192$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Ja, min lokale reservedelspusher havde ikke lige en pinolpære til Japanere
> 10W og 30mm lang...
> Så tænkte jeg da har t-hansen da sikkert...., og selvfølgelig havde de
det.
>
> I dag skulle jeg så montere pæren i loftslyset, men den passer ikke!
> Jeg fandt den gamle pære frem, og det viser sig at pæren fra t-hansen er
ca.
> 2mm længere, den måler 31,7mm ifølge min skydelære, den gamle pære 29,8mm.
> Så er der nok nogle der mener at sådan en lille smule da ikke kan gøre den
> store forskel, men jo, bøjlerne er lavet til at pæren absolut ikke må være
> mere end 30mm, jeg har forsøgt at brække/bøje i dem, men pæren fra
t-hansen
> ryger ud.
>
> Jeg håber sørme ikke deres andre reservedele er lavet med lige så dårlige
> tolerancer...
>
> Jeg har tidligere måtte købe benzinslange hos t-hansen, da jeg akut
manglede
> et stykke en lørdag..., det måtte jeg også skifte da slangen revnede efter
1
> uge. Slangen revnede højst sandsynlig fordi den indvendige diameter var
ca.
> 0,5 mm større end på den originale.
>
> Dengang var deres komentar at det havde de været ude for et par gange før,
> men jeg kunne da få et nyt stykke...., men jeg takkede "pænt" nej
>
> mvh
> Rasmus
>
Også lidt hardcore at konkludere, at deres varer er noget lort med kun 2
eksempler!!

Nicolai>



Martin / Fårevejle (11-06-2004)
Kommentar
Fra : Martin / Fårevejle


Dato : 11-06-04 20:50

Tjahhh, så skulle du høre om dengang jeg var til jobsamtale hos dem!!
"Nicolai" <limboxxx@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:40ca02eb$0$150$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> "Rasmus" <SLETdetHERmaximreality@ofir.dk> wrote in message
> news:40c9e87b$0$192$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> > Ja, min lokale reservedelspusher havde ikke lige en pinolpære til
Japanere
> > 10W og 30mm lang...
> > Så tænkte jeg da har t-hansen da sikkert...., og selvfølgelig havde de
> det.
> >
> > I dag skulle jeg så montere pæren i loftslyset, men den passer ikke!
> > Jeg fandt den gamle pære frem, og det viser sig at pæren fra t-hansen er
> ca.
> > 2mm længere, den måler 31,7mm ifølge min skydelære, den gamle pære
29,8mm.
> > Så er der nok nogle der mener at sådan en lille smule da ikke kan gøre
den
> > store forskel, men jo, bøjlerne er lavet til at pæren absolut ikke må
være
> > mere end 30mm, jeg har forsøgt at brække/bøje i dem, men pæren fra
> t-hansen
> > ryger ud.
> >
> > Jeg håber sørme ikke deres andre reservedele er lavet med lige så
dårlige
> > tolerancer...
> >
> > Jeg har tidligere måtte købe benzinslange hos t-hansen, da jeg akut
> manglede
> > et stykke en lørdag..., det måtte jeg også skifte da slangen revnede
efter
> 1
> > uge. Slangen revnede højst sandsynlig fordi den indvendige diameter var
> ca.
> > 0,5 mm større end på den originale.
> >
> > Dengang var deres komentar at det havde de været ude for et par gange
før,
> > men jeg kunne da få et nyt stykke...., men jeg takkede "pænt" nej
> >
> > mvh
> > Rasmus
> >
> Også lidt hardcore at konkludere, at deres varer er noget lort med kun 2
> eksempler!!
>
> Nicolai>
>
>



Christian B. Andrese~ (14-06-2004)
Kommentar
Fra : Christian B. Andrese~


Dato : 14-06-04 08:38


"Martin / Fårevejle" <jadahva@hotmail.com> wrote in message
news:40ca0cfe$0$244$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Tjahhh, så skulle du høre om dengang jeg var til jobsamtale hos dem!!

Fortæl fortæl !


--
mvh/rg. Christian
If it isn't broken, don't "fix" it --
you may simply break it instead!



Martin Johansen [600~ (11-06-2004)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 11-06-04 20:51

On Fri, 11 Jun 2004 21:07:27 +0200, Nicolai wrote:

> Også lidt hardcore at konkludere, at deres varer er noget lort med kun 2
> eksempler!!

Sådan er folk

Jeg synes også alle render rundt og er syge for tiden - det har jeg selv
set nede hos lægen!!! Der er kun syge mennesker i venteværelset...

Deraf kan vi konkludere, at det danske helbred er af helvede til...
eller.. øh... næh det kan vi sq ikke engang

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
Mandrake Linux 9.2 med Fluxbox 0.9.6devel
Registered Linux User # 301406 (http://counter.li.org)


Rasmus (11-06-2004)
Kommentar
Fra : Rasmus


Dato : 11-06-04 21:17


"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.invalid> wrote in message
news:pan.2004.06.11.19.51.12.687005@website.invalid...
> On Fri, 11 Jun 2004 21:07:27 +0200, Nicolai wrote:
>
> > Også lidt hardcore at konkludere, at deres varer er noget lort med kun 2
> > eksempler!!
>
> Sådan er folk
>
> Jeg synes også alle render rundt og er syge for tiden - det har jeg selv
> set nede hos lægen!!! Der er kun syge mennesker i venteværelset...
>
> Deraf kan vi konkludere, at det danske helbred er af helvede til...
> eller.. øh... næh det kan vi sq ikke engang

Jeg kender mange som har haft problemer med reservedele fra t-hansen,
primært derfor jeg selv undgår dem.

Min svoger købte en udstødning som allerede inden montering havde hul, det
opdagede han dog først efter monteringen. Han valgte at svejse hullet til
istedet for at pille lortet af igen. ca 1½ år efter må han svejse nye ophæng
på bagpotten de 2 ud af 3 er rustet væk.
Da bilen skal synes må der nye kalibere til de bagerste bremser, han køber
et sæt hos t-hansen ca. 1 år efter bliver den ene utæt, og bremsevæsken
pisser ud af den.

Min svigerfar fået byttet både hjullejer og trækaksler til en Mazda 626
adskillige gange på garantien, begge dele formåede at holde ca. 5000km hver.

Jeg siger ikke det kun er t-hansen der har problemer med kvaliteten, pt.
kører jeg selv med bærekugler fra høyer, og det vare næppe længe inden de
skal skiftes igen, efter ca. 3 måneder er gummiet begyndt at blive mørt og
slå revner. Jeg valgte at købe dem uoriginalt forde de kostede ca 150kr pr.
stk, originale kan ikke købes løst til min bil, men kun en komplet bærearm
til 7-800kr + moms.

Jeg tror den primære årsag til den svigtende kvalitet er hård konkurrence på
reservedelsmarkedet..., firmaerne bliver jo tvunget til sælge det ringeste,
da kunderne åbenbart er ligeglade med kvalitet og sikkerhed.

mvh
Rasmus



JBH (11-06-2004)
Kommentar
Fra : JBH


Dato : 11-06-04 22:34


"Rasmus" <SLETdetHERmaximreality@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:40ca1319$0$249$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
Snip
> Jeg kender mange som har haft problemer med reservedele fra t-hansen,
> primært derfor jeg selv undgår dem.
>
> Min svoger købte en udstødning som allerede inden montering havde hul, det
> opdagede han dog først efter monteringen. Han valgte at svejse hullet til
> istedet for at pille lortet af igen. ca 1½ år efter må han svejse nye
ophæng
> på bagpotten de 2 ud af 3 er rustet væk.
> Da bilen skal synes må der nye kalibere til de bagerste bremser, han køber
> et sæt hos t-hansen ca. 1 år efter bliver den ene utæt, og bremsevæsken
> pisser ud af den.
>
> Min svigerfar fået byttet både hjullejer og trækaksler til en Mazda 626
> adskillige gange på garantien, begge dele formåede at holde ca. 5000km
hver.
>
> Jeg siger ikke det kun er t-hansen der har problemer med kvaliteten, pt.
> kører jeg selv med bærekugler fra høyer, og det vare næppe længe inden de
> skal skiftes igen, efter ca. 3 måneder er gummiet begyndt at blive mørt og
> slå revner. Jeg valgte at købe dem uoriginalt forde de kostede ca 150kr
pr.
> stk, originale kan ikke købes løst til min bil, men kun en komplet bærearm
> til 7-800kr + moms.
>
> Jeg tror den primære årsag til den svigtende kvalitet er hård konkurrence

> reservedelsmarkedet..., firmaerne bliver jo tvunget til sælge det
ringeste,
> da kunderne åbenbart er ligeglade med kvalitet og sikkerhed.
>

Jeg ved af erfaring at gummiet på f.eks styrekugler til Opel & Peugeot,
rådner i løbet
af et års tid, når de er købt ved Høyer.
Deres gummimanchetter til trækakseler holder 2-3 år, så er de såmænd også
rådne/møre.

Høyer gummi Sucks


mvh
JBH



Martin Petersen (12-06-2004)
Kommentar
Fra : Martin Petersen


Dato : 12-06-04 11:43

JBH (skodkontoen@hotmail.com) skrev følgende:
> "Rasmus" <SLETdetHERmaximreality@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> news:40ca1319$0$249$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>>
> Snip
>> Jeg kender mange som har haft problemer med reservedele fra t-hansen,
>> primært derfor jeg selv undgår dem.
>>
>> Min svoger købte en udstødning som allerede inden montering havde
>> hul, det opdagede han dog først efter monteringen. Han valgte at
>> svejse hullet til istedet for at pille lortet af igen. ca 1½ år
>> efter må han svejse nye ophæng på bagpotten de 2 ud af 3 er rustet
>> væk.
>> Da bilen skal synes må der nye kalibere til de bagerste bremser, han
>> køber et sæt hos t-hansen ca. 1 år efter bliver den ene utæt, og
>> bremsevæsken pisser ud af den.
>>
>> Min svigerfar fået byttet både hjullejer og trækaksler til en Mazda
>> 626 adskillige gange på garantien, begge dele formåede at holde ca.
>> 5000km hver.
>>
>> Jeg siger ikke det kun er t-hansen der har problemer med kvaliteten,
>> pt. kører jeg selv med bærekugler fra høyer, og det vare næppe længe
>> inden de skal skiftes igen, efter ca. 3 måneder er gummiet begyndt
>> at blive mørt og slå revner. Jeg valgte at købe dem uoriginalt forde
>> de kostede ca 150kr pr. stk, originale kan ikke købes løst til min
>> bil, men kun en komplet bærearm til 7-800kr + moms.
>>
>> Jeg tror den primære årsag til den svigtende kvalitet er hård
>> konkurrence på reservedelsmarkedet..., firmaerne bliver jo tvunget
>> til sælge det ringeste, da kunderne åbenbart er ligeglade med
>> kvalitet og sikkerhed.
>>
>
> Jeg ved af erfaring at gummiet på f.eks styrekugler til Opel &
> Peugeot, rådner i løbet
> af et års tid, når de er købt ved Høyer.

Hvis selve mekanikken ellers er i orden, kan man få nyt gummi for en slik.

- Martin



Ukendt (11-06-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 11-06-04 21:10

"Nicolai" <limboxxx@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:40ca02eb$0$150$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> Også lidt hardcore at konkludere, at deres varer er noget lort med kun 2
> eksempler!!

Ja og jeg ved at Afrika ligger tæt ved Århus for jeg har engang arbejdet
sammen med en neger og han cyklede hjem hver dag i frokostpausen.

Mvh
Claus



Rasmus (11-06-2004)
Kommentar
Fra : Rasmus


Dato : 11-06-04 21:23


"Claus Nygaard-Pedersen" <cnpatofir.dk> wrote in message
news:40ca114c$0$172$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> "Nicolai" <limboxxx@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> news:40ca02eb$0$150$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> >
> > Også lidt hardcore at konkludere, at deres varer er noget lort med kun 2
> > eksempler!!
>
> Ja og jeg ved at Afrika ligger tæt ved Århus for jeg har engang arbejdet
> sammen med en neger og han cyklede hjem hver dag i frokostpausen.

Skal det forståes sådan at du er af den opfatning, at det er iorden at tage
røven på kunderne??

mvh
Rasmus



Brian (11-06-2004)
Kommentar
Fra : Brian


Dato : 11-06-04 21:36

Hejsa

Rasmus skrev:

> Skal det forståes sådan at du er af den opfatning, at det er iorden
> at tage røven på kunderne??

Hevm siger de tager røven på dig... andre end dig selv ?!
Du tager et (forhåbentligt) bevidst valg om at købe uorginale
reservedele, fra en forhandler der brillerer ved at sælge selvlysende
gearknopper....

/Brian



Rasmus (12-06-2004)
Kommentar
Fra : Rasmus


Dato : 12-06-04 14:27


"Brian" <brian@nejtak.dk> wrote in message
news:40ca17b3$0$3055$14726298@news.sunsite.dk...
> Hejsa
>
> Rasmus skrev:
>
> > Skal det forståes sådan at du er af den opfatning, at det er iorden
> > at tage røven på kunderne??
>
> Hevm siger de tager røven på dig... andre end dig selv ?!
> Du tager et (forhåbentligt) bevidst valg om at købe uorginale
> reservedele, fra en forhandler der brillerer ved at sælge selvlysende
> gearknopper....

Jeg køber ikke selv reservedele ved t-hansen...., jeg har dog som jeg
tidligere skrev købt et stykke benzinslange en lørdag, da ingen andre havde
åbent.

....pæren var udlukkende fordi den lokale ikke havde en på lager.

Jeg vil mene de tager røven på alle de folk som godtroende køber reservedele
der, og som forventer de har fået noget som er forsvarligt at køre med.

Der er mange af gruppens deltagere som himler op når folk køre rundt i gamle
smadrekasser, men det er jo ikke en skid bedre at køre rundt i en bil fyldt
med nye reservedele, som kan falde fra hinanden til hver en tid.

mvh
Rasmus



Ukendt (11-06-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 11-06-04 23:03

"Rasmus" <SLETdetHERmaximreality@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:40ca1493$0$281$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
> "Claus Nygaard-Pedersen" <cnpatofir.dk> wrote in message
> news:40ca114c$0$172$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> > "Nicolai" <limboxxx@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> > news:40ca02eb$0$150$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> > >
> > > Også lidt hardcore at konkludere, at deres varer er noget lort med kun
2
> > > eksempler!!
> >
> > Ja og jeg ved at Afrika ligger tæt ved Århus for jeg har engang arbejdet
> > sammen med en neger og han cyklede hjem hver dag i frokostpausen.
>
> Skal det forståes sådan at du er af den opfatning, at det er iorden at
tage
> røven på kunderne??

Jeg har flere gange skimmet de rekvalmer som t-hansen lader dumpe ind af min
brevsprække og hver gang har jeg hovedrystende smidt dem ud.

Én enkelt gang har jeg været i en t-hansen butik (stod lige udenfor og
ventede på et lift som jeg var kommet tidligt til) jeg var i butikken i
under 5 min. Efter en tur rundt i lokalet kunne jeg se at der var en tydelig
sammenhæng mellem rekvalmerne og butikken - Jeg er ikke i målgruppen.

Baseret på ovenstående er det mit indtryk at delene som t-hansen sælger er
at underlødig kvalitet og i øvrigt prissat alt for højt. Ikke at delene i
sig selv er dyre, men i forhold til kvaliteten.....

Mvh
Claus



Esben Tærsker (13-06-2004)
Kommentar
Fra : Esben Tærsker


Dato : 13-06-04 17:30

Claus Nygaard-Pedersen wrote:

>
> Jeg har flere gange skimmet de rekvalmer som t-hansen lader dumpe ind af min
> brevsprække og hver gang har jeg hovedrystende smidt dem ud.
>
> Én enkelt gang har jeg været i en t-hansen butik (stod lige udenfor og
> ventede på et lift som jeg var kommet tidligt til) jeg var i butikken i
> under 5 min. Efter en tur rundt i lokalet kunne jeg se at der var en tydelig
> sammenhæng mellem rekvalmerne og butikken - Jeg er ikke i målgruppen.
>
> Baseret på ovenstående er det mit indtryk at delene som t-hansen sælger er
> at underlødig kvalitet og i øvrigt prissat alt for højt. Ikke at delene i
> sig selv er dyre, men i forhold til kvaliteten.....
>
> Mvh
> Claus
>
>

Fuldstændig enig.. Jeg har heller ikke megen fidus til en butik, der så
åbenlyst kun interesserer sig for gejl og "Johnny-Brian-udstyr" (ikke
personligt mod hverken Johnny'er eller Brian'er). Jeg søgte for ½ års
tid siden en 12V arbejdslampe med lystofrør. Det havde de ikke. Dog
havde de lysstofrør i hhv. røde, violette, blå, grønne, gule og orange
farver... Gad hvide hvad man bruger dem til, tænkte jeg. Derudover havde
de "lyskastere" som han kaldte dem. Håndholdte projektører der var i
stand til at blænde piloten på en Boering 747 over Atlanten.
I fredags skulle jeg bruge et slæbetov, og dristede mig til at købe et
hos T-Hansen, da jeg alligevel var inde for at købe et batteri til min
mobiltelefon. Batteriet ser ud til at være et godt køb, men slæbetovet
sprang ved den ene krog efter 6 meter. Det kunne dog bindes på igen,
hvorefter den anden ende sprang af krogen efter et par kilometer, og
skulle bindes på igen. Det skal siges, at det immervæk kun var min lille
Escort, der skulle slæbes og ikke nogen Humvee....
--
Esben Tærsker

http://www.essers.dk
El- og datainstallationer

jan@stevns.net (11-06-2004)
Kommentar
Fra : jan@stevns.net


Dato : 11-06-04 23:56

"Rasmus" <SLETdetHERmaximreality@ofir.dk> skrev :

>Skal det forståes sådan at du er af den opfatning, at det er iorden at tage
>røven på kunderne??


Det er da vist folk selv der tager valget - når man bevidstløst render
land og rige rundt efter at finde (inferiøre) stumper til absolut
lavpris




--
jan@stevns.net - "There is no replacement for displacement..!"
Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.dkfritidbil.dk
Nu med HP Ipaq H2210 - X-Road og NavTech kort - Bwadrrr !!

Martin Johansen [600~ (12-06-2004)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 12-06-04 13:03

On Sat, 12 Jun 2004 00:56:21 +0200, jan wrote:

> Det er da vist folk selv der tager valget - når man bevidstløst render
> land og rige rundt efter at finde (inferiøre) stumper til absolut lavpris

Enig - folk køber til laveste laveste pris og forventer den højeste
kvalitet... det hænger altså ikke sammen.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
Mandrake Linux 9.2 med Fluxbox 0.9.6devel
Registered Linux User # 301406 (http://counter.li.org)


Broegger (12-06-2004)
Kommentar
Fra : Broegger


Dato : 12-06-04 21:11

"Claus Nygaard-Pedersen" <cnpatofir.dk> skrev news:40ca114c$0$172
$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

>> Også lidt hardcore at konkludere, at deres varer er noget lort med kun 2
>> eksempler!!
>
> Ja og jeg ved at Afrika ligger tæt ved Århus for jeg har engang arbejdet
> sammen med en neger og han cyklede hjem hver dag i frokostpausen.

ROFL!

--
Hilsen Thomas
du kan ikke sige du ikke kan svømme før du er druknet...

http://www.broeggerklanen.dk

Fam. Olsen (13-06-2004)
Kommentar
Fra : Fam. Olsen


Dato : 13-06-04 11:18


"Broegger" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse
news:Xns9506D75D6D0Dtbr@130.133.1.4...

> du kan ikke sige du ikke kan svømme før du er druknet...

Næ nok mere at jeg svømmer som en sten og dykker som en prop.


MVH Niels
Der glæder sig til at komme på stranden.



Dark Devil (12-06-2004)
Kommentar
Fra : Dark Devil


Dato : 12-06-04 08:46

"Rasmus" <SLETdetHERmaximreality@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:40c9e87b$0$192$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Jeg håber sørme ikke deres andre reservedele er lavet med lige så dårlige
> tolerancer...
>
> Jeg har tidligere måtte købe benzinslange hos t-hansen, da jeg akut
manglede
> et stykke en lørdag..., det måtte jeg også skifte da slangen revnede efter
1
> uge. Slangen revnede højst sandsynlig fordi den indvendige diameter var
ca.
> 0,5 mm større end på den originale.
>
Hej

Generelt er T-hansen reservedele noget billig lort.. Jeg har selv arbejdet
hos dem og ved hvor meget de går på kompromis med kvaliteten. Alt skal være
så billigt som muligt.. Jo flere procent de kan tjene, jo bedre.. Så pris
kommer allerførst på deres liste og langt nede ligger kvalitet. Jeg har også
set mange tilfælde med bremsedele der ikke holder til en skid.. Første hårde
opbremsning og så kan man være næsten sikker på at det er slut med de dele..

mvh

Kim



Kim (13-06-2004)
Kommentar
Fra : Kim


Dato : 13-06-04 08:42


> Generelt er T-hansen reservedele noget billig lort.. Jeg har selv arbejdet
> hos dem og ved hvor meget de går på kompromis med kvaliteten. Alt skal
være
> så billigt som muligt.. Jo flere procent de kan tjene, jo bedre.. Så pris
> kommer allerførst på deres liste og langt nede ligger kvalitet. Jeg har
også
> set mange tilfælde med bremsedele der ikke holder til en skid.. Første
hårde
> opbremsning og så kan man være næsten sikker på at det er slut med de
dele..
>
> mvh
>
> Kim
>
>

"Dark Devil" <dd@nospamindbakke.dk> skrev i en meddelelse
news:Owyyc.18$Jz3.6@news.get2net.dk...
> "Rasmus" <SLETdetHERmaximreality@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> news:40c9e87b$0$192$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> > Jeg håber sørme ikke deres andre reservedele er lavet med lige så
dårlige
> > tolerancer...
> >
> > Jeg har tidligere måtte købe benzinslange hos t-hansen, da jeg akut
> manglede
> > et stykke en lørdag..., det måtte jeg også skifte da slangen revnede
efter
> 1
> > uge. Slangen revnede højst sandsynlig fordi den indvendige diameter var
> ca.
> > 0,5 mm større end på den originale.


> Generelt er T-hansen reservedele noget billig lort.. Jeg har selv arbejdet
> hos dem og ved hvor meget de går på kompromis med kvaliteten. Alt skal
være
> så billigt som muligt.. Jo flere procent de kan tjene, jo bedre.. Så pris
> kommer allerførst på deres liste og langt nede ligger kvalitet. Jeg har
også
> set mange tilfælde med bremsedele der ikke holder til en skid.. Første
hårde
> opbremsning og så kan man være næsten sikker på at det er slut med de
dele..
>
> mvh
>
> Kim
>
Hej
De har vel også gode varer , bla. Cerwin wega højttalere , Castrol long life
olie har jeg da købt til 89,- kr pr liter hos dem engang , så det hele er
ikke noget lort,
og hos Høyer købte min søn en forrude + Valeo viskere til halv pris
Mvh. Kim



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177522
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408668
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste