det er der ingen grund til !!!!!!
Fra : tmimport

Dato : 11-06-04 16:16

Kan du også klare et serviceskema til en Nissan Maxima Qx 2.0 fra
> 1998

hej
det er der ingen grund til men jeg skal svarer på over 200 mails og jeg kan
ikke nå det hele på engang, og jeg skal jo også have lidt at spise, NÅ
ja sove skal jeg da vist også engang
men det er på vej til dig kik i din mailbox
mvh Thomas

--------
hmmm jeg begynder at føle mig ignoreret.......

Fra : bme

Dato : 11-06-04 16:24

> --------
> hmmm jeg begynder at føle mig ignoreret.......

Det skal du da ikke, jeg synes det er flot at du gider lave sådan et stykke
arbejde.
Personligt er jeg da glad for de serviceskemaer du smed til mig i går - de
bekræftede i hvert fald at det er for dyrt at sende dytten på værksted, for
de ting som de skal kigge efter, dem kigger jeg efter selv 2 gange om året.

/bo
Som gerne gør andre en tjeneste, men tager hatten af for det arbejde som tm
ligger for dagen.

Fra : bme

Dato : 11-06-04 16:27

hov, så lige i en anden tråd at det ikke var dig der brokkede dig, thomas.

/bo
Keep up the good work - og du får nyhedsgruppens længste tråd

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 11-06-04 16:43

On Fri, 11 Jun 2004 17:26:31 +0200, "bme" <bme@fritid.tele.hej> wrote:

>og du får nyhedsgruppens længste tråd

Uha, der er langt endnu !!

/Mogens
'95 Alfa Romeo 164 Q4 (232 hk og 4x4)
'91 Opel Omega 3000 24V Sport (204 hk)

Fra : tmimport

Dato : 11-06-04 17:24

hejsa
jamen jeg bliver ved så længe jeg syntes det er sjov > /Mogens er det
date du gerne vil have på de 2 biler ??

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 11-06-04 17:44

On Fri, 11 Jun 2004 18:23:40 +0200, "tmimport"
<th2@madsen.tdcadsl.FJERNDETTEdk> wrote:

>Mogens er det date du gerne vil have på de 2 biler ??

Jep - skrev det også i "din" tråd

/Mogens

Fra : tmimport

Dato : 11-06-04 17:55

undskyld det så jeg først bagefter, men de er sendt til dig, og endnu engang
undskyld
mvh Thomas

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 11-06-04 17:07

"bme" <bme@fritid.tele.hej> skrev i en meddelelse

> Det skal du da ikke, jeg synes det er flot at du gider lave sådan et
stykke
> arbejde.
> Personligt er jeg da glad for de serviceskemaer du smed til mig i går -

Ikke for at nedgøre tm... el. andre, jeg spørger af uvidenhed, men kan man
ikk læse lign. i servicehæftet?-. velogmærke hvis man ejer et sådant .

Fra : bme

Dato : 11-06-04 17:17

> Ikke for at nedgøre tm... el. andre, jeg spørger af uvidenhed, men kan man
> ikk læse lign. i servicehæftet?-. velogmærke hvis man ejer et sådant .

Det serviceskema jeg fik tilsendt, var væsentligt mere detaljeret end det
der er i servicehæftet.

/bo

Fra : Boel

Dato : 11-06-04 17:51

kan du klare en 97 audi a3 1,6 110000 og frem ? serviceskema

og vw golf 95 1,8 fra 140000 og frem ?

På forhånd tak

Boel

Fra : tmimport

Dato : 11-06-04 18:07

hej
ja det kan jeg da er sendt til din mailbox
mvh Thomas
"

Fra : Boel

Dato : 11-06-04 18:12

mange tak

Fra : Elbarto

Dato : 11-06-04 21:08

Til Ford Sierra 1.6 fra 85 findes med to motor typer gerne for begge hvis
der er forskelle

Elbarto Simpsoniac

Fra : Absolut Jens

Dato : 20-06-04 19:37

tmimport wrote:
> hej
> ja det kan jeg da er sendt til din mailbox
> mvh Thomas
> "

Til Ford Sierra 1.6 fra 1987.
på forhånd mange tak

--
Jens

Fra : Jonas R.

Dato : 11-06-04 18:50

Service Skema til en Audi 80 S2 Coupe 1992 fra 150.000 km og frem.

Og det er ikke en alminedelig Audi 80 Coupe, men en S2 :)
Hvis du service skema så send det gerne til
audis2@fjernmigtdcadsl.dk

Fra : tmimport

Dato : 11-06-04 19:15

hmmm er det en ordre ??
mvh thomas

Fra : Jonas R.

Dato : 11-06-04 20:31

tmimport wrote:
> hmmm er det en ordre ??
> mvh thomas

Nej ingen ordre idet.... Er bare, at mange ikke kan finde ud af hvilken
model det er :)

Men hvis du ikke vil er det også iorden...

/Jonas R.

Fra : Tom

Dato : 11-06-04 19:36

> [...]
> ja sove skal jeg da vist også engang
> men det er på vej til dig kik i din mailbox

hey, det kunne være fint hvis du også kunne klare et serviceskema til en
Yaris 1.0 2002 og Fiesta 1.25 97' da jeg også har service på disse

mailto: tom_christensen (snabela)bigfoot.com

--
Tom

Fra : Tim Hoffmann

Dato : 11-06-04 20:13

Hejsa

Hvad med et serviceskema til en Seat Cordoba 1,6 100HK Vario 2001, fra
90.000 og op ?

fed service du tilbyder !

Mvh
Tim

Fra : tmimport

Dato : 12-06-04 09:49

hej
er på vej til dig
mvh Thomas

Fra : tmimport

Dato : 12-06-04 09:53

er på vej
mvh Thomas

Fra : Martin Petersen

Dato : 11-06-04 21:04

> [...]
> at spise, NÅ ja sove skal jeg da vist også engang
> men det er på vej til dig kik i din mailbox

Har du noget spændende til en Peugeot 205 lacoste (XR) fra '86? :)

Og husk nu at få noget søvn. ;)

På forhånd tak!

- Martin

Fra : tmimport

Dato : 12-06-04 10:05

er på vej til dig
mvh thomas

Fra : Martin Petersen

Dato : 12-06-04 11:40

tmimport (th2@madsen.tdcadsl.FJERNDETTEdk) skrev følgende:
> er på vej til dig
> mvh thomas

Hej Thomas.

Du har vel ikke på XY motoren også? Det skulle jeg selvfølgelig have
skrevet.

Ellers tak. :)

- Martin

Fra : Mureren

Dato : 11-06-04 22:23

Flot arbejde tm !

Kan du klare et serviceskema til en Peugeot 307 2,0 HDi fra 2002 ?
Det er 110HK's versionen, med Bosch motorstyring og intercooler + variabel
turbogeometri...

Mvh.
Mureren

Fra : tmimport

Dato : 12-06-04 10:06

hej
nej for tiden kan jeg desværer kun klarer frem til og med 2000 dog nogle få
modeller helt frem til 2004 dog ikke din sorry
mvh thomas

Fra : Martin Sand.

Dato : 11-06-04 22:31

tmimport wrote:
> [...]
> at spise, NÅ ja sove skal jeg da vist også engang
> men det er på vej til dig kik i din mailbox

Hey Thomas
Cool at du har adgang til alle de serviceskemaer!
Har du et til en Golf 4 2,0 benzin 115 HK fra 2003 som du vil sende? Fra
10.000 km og frem.
På forhånd tak.

MVH Martin
feedback(a)stofanet.dk

Fra : tmimport

Dato : 12-06-04 10:15

hej
du var heldig den havde jeg, så den er på vej
mvh Thomas

Fra : Martin Sand.

Dato : 12-06-04 15:50

tmimport wrote:
> [...]
> at spise, NÅ ja sove skal jeg da vist også engang
> men det er på vej til dig kik i din mailbox

Endnu en mail fra mig...
Har du adgang til Starmarks klargøringsskemaer for frikørte taxaer der skal
sælges som privatbiler?
De har en 101 punkts liste som de bruger til at tjekke frikørte taxa'er med.
Denne liste ville jeg gerne have fingre i.

MVH Martin
feedback(a)stofanet.dk

Fra : MVN

Dato : 12-06-04 17:47

hvorfor giver du ikke bare programmet væk ?

hvad koster det ?

MVN

Fra : tmimport

Dato : 13-06-04 05:37

hej
fordi det er ulovlig
mvh Thomas

Fra : MVN

Dato : 13-06-04 10:45

tror du selv at det du gør der er lovligt ?

MVN

Fra : jan@stevns.net

Dato : 13-06-04 11:02

"MVN" <o@o.o> skrev :

>tror du selv at det du gør der er lovligt ?

Har du da set nogle steder at det skulle være ulovligt ?

I så fald, dokumenter det lige.

Nu med HP Ipaq H2210 - X-Road og NavTech kort - Bwadrrr !!

Fra : tmimport

Dato : 13-06-04 12:38

hmm ja du er ikke den eneste der er blevet sur over at jeg ikke vil
give/sælge mit program. jeg ved ikke og det er ulovlig at give de
oplysninger jeg giver men hvis jeg ikke måtte hvad skulle man så med
programmet hvis det ikke var for selv at bruge/hjælpe andre
mvh thomas

Fra : John Sahl

Dato : 13-06-04 12:43

tmimport wrote:
> [...]
> oplysninger jeg giver men hvis jeg ikke måtte hvad skulle man så med
> programmet hvis det ikke var for selv at bruge/hjælpe andre

Jeg tror nu lige så meget mindst en af de personer forsøgte
at beskytte dig, hvis nu du ikke selv ejer licensen til programmet
bevæger du dig jo i en gråzone, men jeg vælger at gå ud fra at
du selvfølgelig har købt licens til det.

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : tmimport

Dato : 13-06-04 12:51

hej john
min far har licens til programmet, han har købt det til brug på sit
autoværksted
mvh Thomas