Robertos ruller ?
Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 11-06-04 10:55

Hej Roberto,

Du havde for nogle uger siden en lægere, lettere ophidset tråd over at du
mente at din dækmand havde solgt dig nogle dæk som var for brede til bilen -
hvad endte det i grunden med ?

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Roberto Saldo

Dato : 11-06-04 11:04

Andreas M. Hansen wrote:
> [...]
> mente at din dækmand havde solgt dig nogle dæk som var for brede til bilen -

Jeg postede billeder af dem i binaer og tilbagemeldingen var at det så
da meget normalt ud, de er heller ikke særligt exstreme.
De er ikke gået på skærmene endnu, eller har sandblæst lakken af.

Tak for opmærksomheden :)

Men jeg har bemærket (eller i hvert fald mine passagerer) at jeg kører
temmeligt meget hurtigere rundt i kurverne!.

--
Roberto Saldo

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 11-06-04 11:09

> Men jeg har bemærket (eller i hvert fald mine passagerer) at jeg kører
> temmeligt meget hurtigere rundt i kurverne!.

Næste punkt på investeringsbudgettet er måske bucket-seats og 4-punkts
seler?

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Roberto Saldo

Dato : 11-06-04 11:17

Andreas M. Hansen wrote:

> Næste punkt på investeringsbudgettet er måske bucket-seats og 4-punkts
> seler?

Ja-da eller velcrodragter :)

Mit fædrene ophav kom med nogen kommentarer om 'praler*vshjul' men
kigger alligevel på dem med blanke øjne.

Det er jo rart at man kan køre overbevisende ved alm
motorvejshastigheder uden at føle at det hele sejler. De originale 14"
hjul giver sig temmeligt meget, selv med godt med luft i.

--
Roberto Saldo

Fra : Ukendt

Dato : 11-06-04 12:30

"Roberto Saldo" <rs@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Det er jo rart at man kan køre overbevisende ved alm
> motorvejshastigheder uden at føle at det hele sejler. De originale 14"
> hjul giver sig temmeligt meget, selv med godt med luft i.

Jeg er åbenbart ikke den bedste til at følge med :)

Hvor store hjul er der kommet på?

--
Mvh Bjørn,
Opel Vectra A CDX '94 <- it's back!

Fra : Roberto Saldo

Dato : 11-06-04 12:29

Bjørn wrote:
> "Roberto Saldo" <rs@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er åbenbart ikke den bedste til at følge med :)
>
> Hvor store hjul er der kommet på?

Ikke volder-store: 205/50R16.

Jeg kunne måske ha' nøjedes med 15", men det kan jo dårligt mærkes :)

--
Roberto Saldo

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 11-06-04 16:50

On Fri, 11 Jun 2004 12:03:44 +0200, Roberto Saldo <rs@yahoo.dk> wrote:

>Jeg postede billeder af dem i binaer og tilbagemeldingen var at det så
>da meget normalt ud, de er heller ikke særligt exstreme.
>De er ikke gået på skærmene endnu, eller har sandblæst lakken af.

www.nordkystens4x4.dk/shop/default.asp?ProductID=1603

/Mogens

Fra : Roberto Saldo

Dato : 11-06-04 17:22