Anhængervægt på VW Sharan
Fra : Lars Andersen

Dato : 10-06-04 21:22

Hej,

Der skulle vel ikke være nogen som ved hvor meget anhængervægt der er
tilladt på en VW Sharan 1,9 TDI årgang 01/97 (110 HK) - hvide plader ?

Den tyske registreringsattest siger 700 kg uden bremser - og 2.000 kg med
bremser. Det er jeg ikke helt sikker på også gælder i DK - bl.a. fordi der
må være en max.vægt for hele vogntoget.

Skal bruge max. vægt både med og uden bremser.

Venlig hilsen

Lars

Fra : C. Caspersen

Dato : 10-06-04 23:07

"Lars Andersen" <hothouse@post11.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Der skulle vel ikke være nogen som ved hvor meget anhængervægt der er
> tilladt på en VW Sharan 1,9 TDI årgang 01/97 (110 HK) - hvide plader ?

Så en reg. attest på en Sharan, men kan ikke huske motorvarianten. Den havde
følgende

Med bremser: 1200 kg
Uden: 700 kg

Fra : Henrik B.

Dato : 13-06-04 22:40

"C. Caspersen" <cmccas@fjerndettesol.dk> skrev i en meddelelse

> Så en reg. attest på en Sharan, men kan ikke huske motorvarianten. Den
havde
> følgende
>
> Med bremser: 1200 kg

Det kan være en "nedvejet" vægt, hvis fører ikke har BE-kørekort.

M.v.h.