ATT Jan - ham med Sierraerne
Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 10-06-04 14:59

Hej Jan

Jeg har en brugt udstødning fra en sierra laser 1,6 1984 du må få hvis du
kan bruge den - eller andre?

Den står bare og keder sig så ellers smider jeg den ud....

Den ser nogenlunde OK ud.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 10-06-04 17:51

"Martin / Fårevejle" <jadahva@hotmail.com> skrev :

>Jeg har en brugt udstødning fra en sierra laser 1,6 1984 du må få hvis du
>kan bruge den - eller andre?

Pænt af dig, men nej tak - jeg har så rigeligt af dem ;)

Nu med HP Ipaq H2210 - X-Road og NavTech kort - Bwadrrr !!

Fra : Elbarto

Dato : 10-06-04 23:36

"Martin / Fårevejle" <jadahva@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan bruge den - eller andre?
>
> Den står bare og keder sig så ellers smider jeg den ud....

Kunne jeg da godt bruge .. Hvor er du fra?

Burde jo passe på min 85er sierra 1.6

Elbarto Simpsoniac