Seriøs rådden ford eller hva??
Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 09-06-04 20:46

Kære Gruppe

Her igår var jeg lige ude og cykle en tur og faldt ove denne her Ford
Escort Stationcar til salg hos en lokal bilforhandler. Men det han
forsøæger at sælge vil jeg nu ikke kalde en "bil"

Billeder af liget kan ses her:
http://www.tnfs.dk/RE.htm

Til 10.000 kr synes jeg godtnok at det er et seriøst d¨årligt køb. Vil
da mene at det vil koste en mindre formue at fixe rust og få den bil til
bare at se nogenlunde ud igen .

Ufatteligt at en veletableret bilforhandler forventer at sælge sådan en
omgang skrammel for den sum

"Vores egen" Jan kan jo næsten få en Ford i tip top stand til den pris

Seriøst, jeg tror det eneste den escort kan bruges til erlidt
reservedele . Men syntes bare lige at i skulle se et sølle eksempel
på en Ford :D
Flemming Jacobsen

Fra : Lars

Dato : 09-06-04 21:16

> [...]
til
> bare at se nogenlunde ud igen .
>
> Ufatteligt at en veletableret bilforhandler forventer at sælge sådan

Er der ikke noget om at 9.900,- kr er en god psykologisk pris ? ;)

/Lars

Fra : Ukendt

Dato : 09-06-04 21:24

> Billeder af liget kan ses her:
> http://www.tnfs.dk/RE.htm

Der skal godt nok seriøst meget plastic padding til at fylde alle de
musehuller op )))

--
Tom

Fra : Michael

Dato : 09-06-04 22:57

"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> wrote in message
> [...]
>

> Seriøst, jeg tror det eneste den escort kan bruges til erlidt
> reservedele . Men syntes bare lige at i skulle se et sølle eksempel

Jeg ville ikke købe den skramlekasse, om den så kun kostede 100 kr. Den er
med garanti mindst ligeså rusten i bunden, og er derfor livsfarlig at køre
galt i.

Fra : H.S.

Dato : 10-06-04 14:01

"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Escort Stationcar til salg hos en lokal bilforhandler. Men det han
> forsøæger at sælge vil jeg nu ikke kalde en "bil"

Og så prøver sælger ovenikøbet at omgå loven ved at sælge 'uden garanti'

Fra : Deaster

Dato : 10-06-04 14:02

H.S. wrote:

> [...]
> meddelelse news:0cpec095ffaosoapa829p70bh0tggktilf@4ax.com...

> Og så prøver sælger ovenikøbet at omgå loven ved at sælge 'uden

Hvad er der ulovligt i det ?

Deaster
"War is God's way of teaching
Americans geography"

Fra : H.S.

Dato : 10-06-04 15:09

"Deaster" <nospam@deaster.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er der ulovligt i det ?

En forhandler, som sælger varer til private, må ikke sælge uden den garanti
som forbrugeren er sikret igennem købeloven. Men mange prøver med
forskellige krumspring, såsom her : "sælges engros" - det kan du ikke til
private.

Fra : Deaster

Dato : 10-06-04 15:48

H.S. wrote:

> [...]
> garanti som forbrugeren er sikret igennem købeloven. Men mange prøver
> med forskellige krumspring, såsom her : "sælges engros" - det kan du

Det er altså noget sludder, købeloven nævner intet som helst om garanti.

Deaster
"War is God's way of teaching
Americans geography"