Ford Focus 2,0 og skift af radio
Fra : Daywalker

Dato : 08-06-04 23:02

Har lige købt sådan en fyr

nu er det så at jeg gerne vil har en sony cdafspiller med mp3 i

men nu når jeg til at pille den anden radio ud

og sætter den anden i så dækker den nye radio ikke helt hullet

findes der en ramme som gør at radioen kommer til at sidde center i hullet

så der er ligger meget hul dækket både i toppen og i bunden

Links samt gode råd/erfaringer ønskes

Håber i forstår og kan hjælpe mig

På forhånd TAK

Morten

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 08-06-04 23:40

> [...]
hullet

> så der er ligger meget hul dækket både i toppen og i bunden

Hej

For et par uger siden skiftede jeg også den originale bilradio ud med en
CD-afspiller, dertil skulle der bruges en ramme (som fyldte tomrummet ud)
som jeg købte af den autoriserede forhandler. Det var oven i købet en
elegant løsning, for den nye ramme var med klap, så når den er lukket ser
det ud som om der ikke er radio/cd-afspiller i bilen.

Mvh

Emil Jensen
'98 Citroen Xantia Weekend 2.0i Automatic

Fra : Lars

Dato : 09-06-04 09:35

> Links samt gode råd/erfaringer ønskes

Du køber den hos den lokale Ford.
Dækpladen koster ikke mere end.
88.65 + moms (hvis ikke sælgeren
hustler dig) :)
Jeg vil anbefale at du køber et ISO
converter stik så du ikke behøver rode
med kabelsko osv. ISO stikket har han sikkert
også hos Ford forhandleren.

Du skal også låne eller skaffe nogle "radiobøjler"
for at få den orig. Ford radio ud.

Ellers kan jeg sælge dækplade, iso stik
og 2 bøjler til dig for 160,- + porto

mvh
Lars

Fra : Daywalker

Dato : 09-06-04 14:29

> [...]
> med kabelsko osv. ISO stikket har han sikkert
> også hos Ford forhandleren.
>
> Du skal også låne eller skaffe nogle "radiobøjler"

Jamen kommer radio til at sidde fulstændig center i det store hul efter
fordradioen???

Håber du forstår hvad jeg mener

ellers ring til mig på 50592876

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 09-06-04 14:47

"Daywalker" <daywalker666@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Jamen kommer radio til at sidde fulstændig center i det store hul efter
> fordradioen???
>
> Håber du forstår hvad jeg mener

Ja, normalt gør de det, hvis man køber en ramme hos sin autoriserede
forhandler... Spørg dog forhandleren...

Mvh

Emil

Fra : Daywalker

Dato : 09-06-04 15:14

det er bare fordi at i mange andre focuser er der

en sort plade i toppen af huller

Fra : HC

Dato : 09-06-04 17:48

> det er bare fordi at i mange andre focuser er der
>
> en sort plade i toppen af huller

Det kommer der også på din

--
Mvh Hans Jensen