Hvad gik der galt?
Fra : 3140 Bagdad Bob

Dato : 08-06-04 19:22

Hvornår lærer de at sigte bare lidt højere? Jeg er helt sikker på at Danmark
havde sparet et 2-cifret millionbeløb og megen ulykke hvis strisseren havde
nakket de to. Måske hule patroner fyldt med cyankalium ville gøre tricket?

Fra : Olesen

Dato : 08-06-04 19:55

"3140 Bagdad Bob" <wholesome@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
havde
> nakket de to. Måske hule patroner fyldt med cyankalium ville gøre tricket?

Ja, hvad gør man ikke for en gammel 626'er...

Fra : JBH

Dato : 08-06-04 21:34

> "3140 Bagdad Bob" <wholesome@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Danmark
> havde
>

> Ja, hvad gør man ikke for en gammel 626'er...

Som ejeren typisk ikke har kasko på. Han er nok glad for at få bilen igen i
nogenlunde stand.

mvh
JBH

Fra : Rune Simonsen

Dato : 09-06-04 10:03

On Tue, 8 Jun 2004 20:55:01 +0200, "Olesen" <olesen@jubiipost.dk>
wrote:

> Ja, hvad gør man ikke for en gammel 626'er...

Om tyven har stjålet en 626'er årgang 82, en ny Audi A8 4,2 eller en
gammel rusten cykel gør da så vidt jeg kan se ingen forskel. Han er
under alle omstændigheder en idiot.

--

Rune Simonsen

Fra : Olesen

Dato : 09-06-04 16:15

"Rune Simonsen" <rrs@nospam.dolmer> skrev i en meddelelse

> Om tyven har stjålet en 626'er årgang 82, en ny Audi A8 4,2 eller en
> gammel rusten cykel gør da så vidt jeg kan se ingen forskel. Han er
> under alle omstændigheder en idiot.

Det var nu mere politiets indsats jeg tænkte på.
Ofte var det måske mindre farligt, at lade ham køre...

Fra : Rune Simonsen

Dato : 09-06-04 17:03

On Wed, 9 Jun 2004 17:14:45 +0200, "Olesen" <olesen@jubiipost.dk>
wrote:

> Det var nu mere politiets indsats jeg tænkte på.
> Ofte var det måske mindre farligt, at lade ham køre...

Det har du selvfølgelig ret i. På den anden side er det sundt for mit
blodtryk at der nogle gange er konsekvenser over for svinene.

(og ja, min holdning til tyve er blevet personlig efter 6 (skriver
seks!) indbrud i vor familievirksomhed i løbet af vinteren.)
Og ja, den er sikret så godt det nu kan lade sig gøre (en campingplads
langt fra vagtselskaber, politi mv.)

--

Rune Simonsen

Fra : phk

Dato : 09-06-04 20:30

> Det var nu mere politiets indsats jeg tænkte på.
> Ofte var det måske mindre farligt, at lade ham køre...

Hvis de begynder på det så vil jeg sgu skifte løbebane :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Uffe Ravn

Dato : 09-06-04 21:03

"phk" <phk_stopspam@esenet.dk> skrev

> Hvis de begynder på det så vil jeg sgu skifte løbebane :)

Skifte til en kørebane?

Mvh.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 09-06-04 10:54

3140 Bagdad Bob wrote:

> [...]
> Danmark havde sparet et 2-cifret millionbeløb og megen ulykke hvis
> strisseren havde nakket de to. Måske hule patroner fyldt med

Jeps lad os endelig få indført øjeblikkelig dødsstraf for den slags, det
lyder helt fair, eller.... ?

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : anders majland

Dato : 10-06-04 19:59

> Jeps lad os endelig få indført øjeblikkelig dødsstraf for den slags,
> det lyder helt fair, eller.... ?

Dødstraf har vi jo ikke den store tradition for - men jeg værdsætter
Rune Simonsen at de "gør noget". Når en biltyv er opdaget, trangt op i
en krog og derfra vælger at påkøre en betjent finder jeg det helt ok at
tyven stoppes med de nødvendige midler. Men det skal jo helst ikke blive
til dødsfald for så kan de jo ikke komme for en dommer ...

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid