Akkumulator klemmer "snap-on"
Fra : Carsten Holck

Dato : 08-06-04 12:24

Hej,
For nogen tid ( lang tid !) siden fandtes der nogle akkumulatorklemmer af
"Snap-on" typen, jeg mener at de ofte hang på diverse tankstationer med et
rødt og et blåt håndtag - jeg skulle gerne bruge sådan nogle , men kan ikke
finde dem mere - er der nogen der kan genkende typen og ved præcis hvad det
var de hed? Snap-on/Quick-connect/???
Eller helst ved hvor de kan købes?
T.Hansen vil ikke kendes ved dem (men kunne da vist godt huske at have set
dem)

tia
--
/carsten

Fra : ERLO

Dato : 08-06-04 16:08

Butikker som sælger udstyr til campingvogne har dem i deres sortiment.

Mvh. ERLO

Fra : Carsten Holck

Dato : 08-06-04 16:27

Heldigvis faldt ERLO <logst@get2net.dk> over tastaturet og
skrev følgende i news:%Dkxc.1336$6x4.1267@news.get2net.dk:

> Butikker som sælger udstyr til campingvogne har dem i deres sortiment.

OK der hvor jeg har kigget har de ikke været, men jeg leder videre

--
/carsten

Fra : Carsten Holck

Dato : 09-06-04 11:19

Heldigvis faldt Carsten Holck <cholck@malling.com> over tastaturet og
skrev følgende i news:40c5dacc$0$185$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Heldigvis faldt ERLO <logst@get2net.dk> over tastaturet og

> OK der hvor jeg har kigget har de ikke været, men jeg leder videre

Jeg fandt dem, men de var godt godt gemt !
http://www.bc-udstyr.dk/quickpow.htm

--
/carsten