Titanernes kamp.
Fra : TGD

Dato : 08-06-04 09:28

Det må siges det blev uafgjort.

Fra : Roberto Saldo

Dato : 08-06-04 09:40

TGD wrote:
> Det må siges det blev uafgjort.

Tja jeg sidder her og tænker på om bussen kørte over for rødt?
Det synes jeg sker alt for tit, hvor jeg kører, vi små trafikanter
skal nok holde igen.

--
Roberto Saldo

Fra : Rander

Dato : 08-06-04 15:57

Tue, 08 Jun 2004 10:39:46 +0200 brugte Roberto Saldo 11 linier på at
fortælle dette til dk.fritid.bil:

>Tja jeg sidder her og tænker på om bussen kørte over for rødt?
>Det synes jeg sker alt for tit, hvor jeg kører, vi små trafikanter
>skal nok holde igen.

Det gjorde den ikke - men det gjorde Range Roveren derimod. Det var
ihvertfald den konklusion politiet kom til efter at have talt med nogle
vidner dernede.

Føreren af Range Roveren fik også udtaget blodprøve da han ankom til
Rigshospitalet, så de har åbenbart mistænkt noget sprit...

--
Lars Rander, www.rander.dk ICQ#: 987520 ** Pil ikke ved min adresse **
Sjathelt og beskytter af det svage køn (udnævnt af diktator SEJ 5/6-99)

Det er ofte blot en undskyldning, når vi siger, noget er umuligt. (Francois de La Rochefoucauld)

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 08-06-04 19:02

On Tue, 08 Jun 2004 16:56:30 +0200, Rander wrote:

> Føreren af Range Roveren fik også udtaget blodprøve da han ankom til
> Rigshospitalet, så de har åbenbart mistænkt noget sprit...

Mig bekendt får man altid taget blodprøve i større uheld?

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Rander

Dato : 09-06-04 15:08

Tue, 08 Jun 2004 20:01:55 +0200 brugte Martin Johansen [6000] 13 linier på
at fortælle dette til dk.fritid.bil:

>Mig bekendt får man altid taget blodprøve i større uheld?

Det er muligt, jeg ved det ikke... Jeg er dog tilbøjelig til at tro at du
har ret, eftersom Range Roveren blev slæbt til Bilinspektionen i Rødovre -
jeg kan forestille mig at de skulle finde ud af om bremserne på bilen
virkede...

--
Lars Rander, www.rander.dk ICQ#: 987520 ** Pil ikke ved min adresse **
Sjathelt og beskytter af det svage køn (udnævnt af diktator SEJ 5/6-99)

Jeg har ikke skjult at jeg er forelsket i flere.
Jeg har bare ikke sagt det til nogen. (Michael, 8 år)

Fra : Ukendt

Dato : 08-06-04 09:43

"TGD" <mrxFJERNES@dk2netFJERNES.dk> skrev i en meddelelse
> Det må siges det blev uafgjort.

Nu er der jo IKKE noget om skyldssprgs., men må sige det var godt det var en
HT.bus det gik ud over, du læser jo hvad der sket m. en personbil oxo som
blev ramt, tilsynlad bare ikke direkte.

Fra : Jack L.

Dato : 08-06-04 13:03

TGD wrote:
> Det må siges det blev uafgjort.

Måske skulle man overveje sådan en mofo som personbil ved næste bilkøb.

--
Mvh / Best regards,
Jack, Copenhagen

The email address is for real. :)

Fra : Jogster

Dato : 08-06-04 19:51

> Måske skulle man overveje sådan en mofo som personbil ved næste bilkøb.

En HT bus? heh der bliver tivertifald aldrig problemer med om der er plads
til en af vennerne... Men hvor dælen må man parkere sådan en?

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 08-06-04 19:56

On Tue, 08 Jun 2004 20:51:23 +0200, Jogster wrote:

> En HT bus? heh der bliver tivertifald aldrig problemer med om der er plads
> til en af vennerne... Men hvor dælen må man parkere sådan en?

Buscentralen

Dejligt nem adgang til allebutikker og så kan man lige tjene lidt sort
på den konto

Fra : Uffe Ravn

Dato : 08-06-04 22:12

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.invalid> skrev

> Buscentralen
>
> Dejligt nem adgang til allebutikker og så kan man lige tjene lidt sort
> på den konto

Og så behøver man ikke ringe efter en taxa hvis man har drukket, man tager
bare bussen

Mvh.

Mvh.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 08-06-04 22:35

On Tue, 08 Jun 2004 23:12:08 +0200, Uffe Ravn wrote:

> Og så behøver man ikke ringe efter en taxa hvis man har drukket, man
> tager bare bussen

Det er jo genialt! Hvor skriver man under?