Fjernbetjent c-lås i 1993 Sierra. How-to?
Fra : Morten Lorenzen

Dato : 07-06-04 22:43

Hey.

Min dejlige Sierra har jo centrallås, men det kunne være ekstra dejligt hvis
den var fjernbetjent. Hvordan indfrier jeg mit ønske bedst/billigst muligt?

-M
1993 Sierra GLX Sedan

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 07-06-04 22:57

Morten Lorenzen wrote:
> Hey.
>
> Min dejlige Sierra har jo centrallås, men det kunne være ekstra
> dejligt hvis den var fjernbetjent. Hvordan indfrier jeg mit ønske
> bedst/billigst muligt?

Køber et modul til styring af c-lås...
Fx. Vision VAE 317-490...
http://cfoffroad.dk/alarm/centrallaas.htm

Alternativt en alarm til samme penge..
http://cfoffroad.dk/alarm/vision_vae_318-1300.htm
(hvis din c-lås kan styres med stelimpuls - ellers skal der et yderligere
modul til 95 kr. til http://cfoffroad.dk/alarm/vision_vae_318-16a.htm)

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Troels Pedersen

Dato : 08-06-04 06:12

Morten Lorenzen wrote:
> Min dejlige Sierra har jo centrallås, men det kunne være ekstra
> dejligt hvis den var fjernbetjent. Hvordan indfrier jeg mit ønske
> bedst/billigst muligt?

Bedst muligt:
En alarm/startspærre med 3 kredse. Så er du sikret godt. Centrallåsen i din
Sierra er stel styret, så det er simpelt at sætte til. F.eks. Cobra, Selca,
eller andet kendt mærke. Og så lodder du hele skidtet sammen med dit
originale ledningsnet. Det virker sikert længere end bilen holder

Billigst muligt:
Et fjernbetjenings modul til låsen som Fruergaard er inde på. Har du råd så
vælg den anden løsning.

Sørg blot for at få et sender modtage system der generer forskellige koder,
og et system der anvender radioteknologi (Ikke IR) Et system som ikke kan
opfylde disse krav er forældede

--
MVH Troels
Ford Sierra 2.0i DOHC

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 08-06-04 06:16

Troels Pedersen wrote:
> [...]
> bilen holder
>
> Billigst muligt:
> Et fjernbetjenings modul til låsen som Fruergaard er inde på. Har du

Hej Troels...
Som jeg skriver, så kan man sagtens få en alarm, som kan styrer c-lås, til
samme penge, som en fjernbetjeningsenhed alene koster til c-lås...

Jeg er helt enig i, at det bedst ville være at bruge de samme penge, og et
par timer mere, og så sætte en alarm i, når han er i gang...

--
Mvh. Morten Fruergaard