hvor kan jeg købe billige Alu fælge til Ni~
Fra : Jess

Dato : 07-06-04 21:23

Hejsa Ng

Hvor kan jeg købe billige fælge til Nissan Maxima QX 1998 ??

Det gør ikke noget om det er i Danmark eller uden for landets grændser!

Hilsen

Jess

---

Fra : Kim Kristensen

Dato : 07-06-04 22:03

"Jess" <signmea(no spam)@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvor kan jeg købe billige fælge til Nissan Maxima QX 1998 ??
>
> Det gør ikke noget om det er i Danmark eller uden for landets grændser!

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad du mener er billigt, men prøv at se på
www.reifenversand.com de har i hvert fald til Maxima.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Jess

Dato : 08-06-04 19:13

Hejsa igen Ng.

Tak for dit svar Kim, det er bare en rigtig dejlig side.
Kender du eller andre flere ligne sider eller f. eks. nogle auktions sider
hvor man kan købe nogle fælge til Nissan maxima QX 1998.

F. eks. www.qxl.dk, www.ebay.com ,

Eller nogle engelske, svenske, tyske eller Americanske sider. you no'e it.

Jeg glæder mig til at høre fra jer!

De Bedste Hilsner

Jess

---