Er der nogen der har Microsoft RemoteData ~
Fra : Mads Chr. Olesen

Dato : 04-05-01 13:39

Er der nogen der har ovennævnte vil jeg meget gerne have den.
Jeg har kigget efter den hos MS, men kunne ikke finde den.
Er der nogen der gider sende den til mig redder i min dag.

Hilsen
Mads Chr. Olesen
MadsChrO@Yahoo.com

Fra : L. Hansen

Dato : 04-05-01 18:23

Hej

Den følger med Visual Basic Enterprise 5.0 (og KUN den version)
MS har "afløst" RemoteDataObject med bl.a. MDAC - den kan du finde på:

http://www.microsoft.com/data/download.htm

Men, vær forsigtig !!!
Har du kode, der er distribueret med MS Jet 3.x - så må du ikke installere
versioner,
der opgraderer til MS Jet 4. Det er næsten umuligt at gå baglæns ...

Mvh, L. Hansen
webmaster@dancar.dk

Fra : Mads Chr. Olesen

Dato : 05-05-01 09:43

Jeg har fået den tilsendt.

Mit problem gik ud på at når jeg åbnede en Navision Financials database
(Gennem ODBC), gav den mig en E_FAIL besked. Når jeg prøvede at åbne den i
Delphi, var der ingen problemer.

Så prøvede jeg at åbne den vha. den reference der hedder "Microsoft
RemoteData Object", hvilket jeg kunne. Men så kunne jeg jo ikke "binde"
kontroller til databasen.

Er der andre der har haft problemer med Navision databaser?