Bilsyn på chancen
Fra : KK

Dato : 07-06-04 15:26

Hejsa,

Jeg kan se at der er 4-5 ugers ventetid på bilsyn i øjeblikket.

Kan man stadig tage chancen i f.eks Rødovre med at møde pokkers tidligt og
håbe på et afbud i løbet af dagen?

/K

Fra : Brizz

Dato : 07-06-04 15:41

> Jeg kan se at der er 4-5 ugers ventetid på bilsyn i øjeblikket.
>
> Kan man stadig tage chancen i f.eks Rødovre med at møde pokkers tidligt og
> håbe på et afbud i løbet af dagen?

Mener at mellem 8-9 er der chanse tider... ellers bliver man hivet ind hvis
der er et hul i skemaet... Men gå ind og gør opmærksom på dig og evt spørg
hvor du skal holde for en chanse tid.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : KK

Dato : 07-06-04 15:50

Hej Brian,

Tak for hurtigt svar.

Jeg er nød til at stille op i nat da Jeg SKAL have bilen synet i morgen
Tirsdag. Så jeg kan ikke spørge dem selv.

Jeg mener at kunne huske fra fordums tid at man i Rødovre liner op langs
hækken med front mod indkørslen.
Når de så endelig åbner kontoret går man op og får et nummer og flytter så
bilen over på parkeringspladsen og afventer.

Men jeg vil godt nok føle mig noget fjollet hvis jeg henvender mig i morgen
tidlig efter en del timer i bilen og de så siger at man ikke kan komme ind
på chancen mere!!!

Hilsen
/K

Fra : Brizz

Dato : 07-06-04 15:56

> Tak for hurtigt svar.

Så lidt...

> [...]
morgen
> tidlig efter en del timer i bilen og de så siger at man ikke kan komme ind

Ja det ville være noget pis. Men det er vist rigtig nok mht pladsen for
Chanse syn langs hækken.
Så knæk og bræk med nattetimerne.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : KK

Dato : 07-06-04 16:44

Hej Brian,

> Ja det ville være noget pis. Men det er vist rigtig nok mht pladsen for
> Chanse syn langs hækken.
> Så knæk og bræk med nattetimerne.

Tak tak

Jeg går ned og brygger en gevaldig kande kaffe og tager chancen på at kan
kan komme til på chancen.

Hvis der ikke dukker andre op i løbet af aften timerne kan vel tage det som
et tegn og køre hjem igen.

Hilsen
/K

Fra : A K.

Dato : 07-06-04 16:03

"KK" <someone@somewhere.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa,
>
> Jeg kan se at der er 4-5 ugers ventetid på bilsyn i øjeblikket.

Det var da utroligt, jeg synede en bil i torsdags, der bestilte jeg tid
tirsdag eftermiddag, og kunne vælge mellem flere tider i samme uge, men det
er jo lidt langt at køre til Esbjerg, her er der åbent i synshallen fra 7.00
til kl. 17

Fra : KK

Dato : 07-06-04 16:40

Tjah...

Jeg har som tidligere skrevet deadline i morgen.

Den første ledige tid jeg ku finde på www.bilsyn.dk inden for 50km var 7/7 i
Roskilde

Hilsen
/K

Fra : bme

Dato : 07-06-04 16:49

> Jeg har som tidligere skrevet deadline i morgen.

Nu ved jeg jo selvfølgelig ikke hvorfor du netop har deadline imorgen, men
hvis det er fordi at du bare vil være en lovlydig borger og overholde en af
SBI angivet tidsfrist, så kan du godt slappe af - de henter ikke dine plader
i overmorgen.

Har du f.eks solgt den og lovet den nysynet, kan jeg da godt se at du har et
problem

/bo

Fra : KK

Dato : 07-06-04 17:06

> [...]
af
> SBI angivet tidsfrist, så kan du godt slappe af - de henter ikke dine

Nej, de blev hentet i morges

Havde misforstået datoerne så jeg troede at den oplyste dato 23/4 var + 3
måneder.

Det var det ikke idet d. 23/4 var incl. 3 måneder!!!

Påmindelsen om overskredet synfrist kom i fredags så jeg nåede ikke at gøre
noget

Vi skal til sverige på Onsdag, så syn af bil SKAL ske i morgen så der liige
er tid til en omstiller Onsdag morgen hvis der er noget jeg har overset.

Hilsen
/K

Fra : Uffe Ravn

Dato : 07-06-04 17:01

"KK" <someone@somewhere.dk> skrev

> Jeg har som tidligere skrevet deadline i morgen.
>
> Den første ledige tid jeg ku finde på www.bilsyn.dk inden for 50km var 7/7
> Roskilde

Er der ikke noget med at det her lige efter kl 18 at det er nemmest at finde
synstider til dagen efter?

Mvh.

Fra : Uffe Ravn

Dato : 07-06-04 17:11

"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> skrev

> Er der ikke noget med at det her lige efter kl 18 at det er nemmest at
finde
> synstider til dagen efter?
>
> Mvh.

Jeg fandt lige en i Rødovre tirsdag d. 8-06-2004

Hvad er der galt med den?

Mvh.

Fra : KK

Dato : 07-06-04 17:30

Hej Uffe,

> Jeg fandt lige en i Rødovre tirsdag d. 8-06-2004

Jeg sværger at da jeg startede tråden kl 16.25 var næste ledige synstid 7/7
i Roskilde

Nu kan jeg se at der er ledige tider i Helsinge (Sur mand der), Rødovre og
(var) i Frederiksværk

Alle i morgen 8/6

Så der sker noget med synstiderne ved 18 tiden (webdatabasen opdateres
åbenbart deromkring med afbud som er kommet ind i løbet af dagen) som du
skrev.

Hilsen
/K

Fra : KK

Dato : 07-06-04 17:19

Hej Uffe,

> Er der ikke noget med at det her lige efter kl 18 at det er nemmest at
finde
> synstider til dagen efter?

Du er gud

Jeg kan bekræfte at der kl 18.15 pludselig var dukket en tid op til i morgen
tirsdag kun 20 km fra min bopæl.

Så slap jeg for en kedelig nat i bilen

Nu skal vi bare have bællet den store kande kaffe som jeg havde nået at
brygge !!

Hilsen
/K

Fra : Uffe Ravn

Dato : 07-06-04 17:29

"KK" <someone@somewhere.dk> skrev

> Hej Uffe,

> Du er gud

Nix, men han er en af mine gode venner.

> Jeg kan bekræfte at der kl 18.15 pludselig var dukket en tid op til i
morgen
> tirsdag kun 20 km fra min bopæl.

Kl. 18-10 var jeg ellers lige ved at booke den, bare for at irretere dig,
men på den anden side, hvem gider give 400kr. bare for at irretere nogen?

> Så slap jeg for en kedelig nat i bilen

Hmm. måske du burde gøre det alligevel, DEN kan sikkert heller ikke sove af
bare spænding.

> Nu skal vi bare have bællet den store kande kaffe som jeg havde nået at
> brygge !!

Hvad skal al den kaffe til? Jeg ligger søvnløs alligevel natten før syn,
enten af spænding, eller fordi jeg skruer på bilen.

Men pøj pøj med både syn og Sverigestur.

Mvh.

Fra : KK

Dato : 07-06-04 17:43

Hej Uffe,

> morgen tirsdag kun 20 km fra min bopæl.
>
> Kl. 18-10 var jeg ellers lige ved at booke den, bare for at irretere dig,
> men på den anden side, hvem gider give 400kr. bare for at irretere nogen?

Det havde Jeg ikke engang opdaget idet jeg snuppede en tid i Frederiksværk i
stedet for Rødovre

> Hvad skal al den kaffe til? Jeg ligger søvnløs alligevel natten før syn,
> enten af spænding, eller fordi jeg skruer på bilen.

LOL. Jeg boksede et par timer i eftermiddags med at skifte en stabilisator
bøs som var hoppet ud i den ene ende.
Måtte bore den ene ende ud og skære den anden af! Fik desværre lige ødelagt
drivakselmanchetten da et 8mm bor på et tidspunkt knækkede og smuttede ind i
manchetten. Men never mind. Det indre kardanled er alligevel lettere kaput i
forvejen (støjre lidt) så aklsen stod for udskiftning. Håber at synsmanden
synes det er ok at den midlertidigt er omviklet med elefanttape så der ikke
trænger for meget fedt ud.

Fra : Uffe Ravn

Dato : 07-06-04 17:54

> [...]

> forvejen (støjre lidt) så aklsen stod for udskiftning. Håber at synsmanden
> synes det er ok at den midlertidigt er omviklet med elefanttape så der

Ok, så ved du også hvad du skal lave tirsdag aften

Mvh.

Fra : KK

Dato : 07-06-04 19:07

Hej Uffe

> Håber at synsmanden
> ikke trænger for meget fedt ud.
>
> Ok, så ved du også hvad du skal lave tirsdag aften

Vil det sige at en defekt manchet giver en omstiller???

Den er da ikke umiddelbart relateret til sikkerhed for kørsel.

Hilsen
/K

Fra : Uffe Ravn

Dato : 07-06-04 19:20

"KK" <someone@somewhere.dk> skrev

Hej K

> Vil det sige at en defekt manchet giver en omstiller???

Et godt spørgsmål som kun synsmanden kan svare på imorgen, men folk har fået
omstillinger på de underligste detaljer, og betinget godkendelser på reelt
sikkerhedsmessige fejl.

Husk i øvrigt, at du stadig ikke må bruge bilen, selv om den har fået en
betinget godkendelse, før den er blevet repareret.

Jan(at)stevns kan bevidne, at den slags faktisk bliver undersøgt ved
stikprøver ude på vejene.

Mvh.

Fra : KK

Dato : 07-06-04 19:48

> [...]
fået
> omstillinger på de underligste detaljer, og betinget godkendelser på reelt

Ja, ved egentlig godt at resultatet kan afhænge af om synsmanden har "fået
noget" for nylig

Ham der ubetinget godkendte en 1971 Ford Escort med en Cortina Mk2 1.6GT
motor i og en knækket forfjeder for mig i 1979 havde vist "fået noget" samme
morgen.

Men nu har jeg nye bremser hele vejen rundt så den bremser snorlige og der
er ikke slør i styretøjet samt 0 nævneværdig rust
så jeg er ganske forhåbningsfult på max at få en betinget dom for
drivakselmanchetten

Bilen er iøvrigt en 626 2.5i V6 fra '93 og iflg. bilsyn har der kun været 72
syn så det er ikke just nok til en pålidelig statestik

> Husk i øvrigt, at du stadig ikke må bruge bilen, selv om den har fået en
> betinget godkendelse, før den er blevet repareret.

Ja, naturligvis

> Jan(at)stevns kan bevidne, at den slags faktisk bliver undersøgt ved
> stikprøver ude på vejene.

Kender ikke den historie men §77 eller hvad de hedder i dag udføres vel
stadig.

Hilsen
/K

Fra : jan@stevns.net

Dato : 07-06-04 20:50

"KK" <someone@somewhere.dk> skrev :

>Kender ikke den historie men §77 eller hvad de hedder i dag udføres vel
>stadig.

Det gør de da

http://www.dkfritidbil.dk/debatrelevant/77eftersyn.htm

Jeg har en uvane med at ramle ind i dem på stribe - sidst foreslog jeg
dem pænt at begynde at interessere sig for de biler der fejlede noget.

Os der triller i gamle kasser er jo tvunget at holde bilerne bedre end
de fleste pga. deres nysgerrighed (ikke at det gør noget)

<fnis.....>

Nu med HP Ipaq H2210 - X-Road og NavTech kort - Bwadrrr !!

Fra : Uffe Ravn

Dato : 07-06-04 20:51

<jan@stevns.net> skrev

> http://www.dkfritidbil.dk/debatrelevant/77eftersyn.htm

"Der stod vel en 8-10 folk klar i deres blå overall's"

Fnis!

Mvh.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 07-06-04 19:33

"KK" <someone@somewhere.dk> skrev :

>Vil det sige at en defekt manchet giver en omstiller???

det kan den , ja.

>Den er da ikke umiddelbart relateret til sikkerhed for kørsel.

Faktisk - hvis manchetten er defekt kan såkaldte homokinetiske led
bryde sammen - og du kan ende med en tabt drivaksel

(sådan hvis man tager worst case)

Nu med HP Ipaq H2210 - X-Road og NavTech kort - Bwadrrr !!

Fra : KK

Dato : 07-06-04 20:22

Hej Jan,

> Faktisk - hvis manchetten er defekt kan såkaldte homokinetiske led
> bryde sammen - og du kan ende med en tabt drivaksel

Det må da høre til sjældehederne.

Bilen må da være uudholdelig at køre i for larm inden den falder helt af.

Men hvis den endelig skulle finde på det kan jeg godt se at der er en risiko
for uheld hvis det sker med 130 km/t

Jeg har en gang for mange år siden prøvet at miste trækkraften (Opel Kadett
der skød ventilerne ud) med 110 km/t i overhalingsbanen. Der var rimelig
trafik og det var ikke nemt at krydse 2 baner til nødsporet

Hilsen
/K

Fra : jan@stevns.net

Dato : 07-06-04 20:52

"KK" <someone@somewhere.dk> skrev :

>Det må da høre til sjældehederne.

Ikke desto mindre er det set - der hang for nogle år siden en mindre
udstilling på synshallen i Vejle (Ulvevænget/ulvehavevej) med sjove
sager - grufuldt scenarie

>Bilen må da være uudholdelig at køre i for larm inden den falder helt af.

Betyder intet - vi skruer da bare op for boomboxen bagi ;)

(eller højere op for telefonen)

Nu med HP Ipaq H2210 - X-Road og NavTech kort - Bwadrrr !!

Fra : jan@stevns.net

Dato : 07-06-04 18:22

"KK" <someone@somewhere.dk> skrev :

>Håber at synsmanden
>synes det er ok at den midlertidigt er omviklet med elefanttape så der ikke
>trænger for meget fedt ud.

det ved man sgu' aldrig - det sure asen i Herfølge pillede en af
brormanden manchetter skilt ad, og vi havde bakset med at gøre den så
fin, så fin ;)

Han havde godtnok svært ved at rive den sorte weather sealer i
stykker, men gud for en iver

(Uffe har set den sealer i aktion, da Claus fik for små bagruder i sin
Rekord ;)

Nu med HP Ipaq H2210 - X-Road og NavTech kort - Bwadrrr !!

Fra : Uffe Ravn

Dato : 07-06-04 18:36

<jan@stevns.net> skrev

> (Uffe har set den sealer i aktion, da Claus fik for små bagruder i sin
> Rekord ;)

Ja den dag blev der virkeligt givet ved dørene

Forresten, hvor tyk skal koblingspladen være til vores fælles yndlingsdyt?

En tur i gennem myldretidstrafikken i morges, var mere end min kunne klare.

Og da jeg har en ca. 4 stykker liggende, er jeg for nærrig til at købe en
ny, hvis en af dem kan bruges.
Og kan de ikke bruges, burde de jo ryge ud.

Mvh.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 07-06-04 18:48

"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> skrev :

>Ja den dag blev der virkeligt givet ved dørene

Harhhh harhhh ;)

>Forresten, hvor tyk skal koblingspladen være til vores fælles yndlingsdyt?

Øehhh - jeg har sgu' aldrig haft behov at skifte sådan en fætter

(en ny er 9.5mm tyk)

>En tur i gennem myldretidstrafikken i morges, var mere end min kunne klare.

Surt

>Og da jeg har en ca. 4 stykker liggende, er jeg for nærrig til at købe en
>ny, hvis en af dem kan bruges.
>Og kan de ikke bruges, burde de jo ryge ud.

Burde og burde ;) Hvad var det lige du mobbede mig med forleden ?

Jeg nøjes i det mindste ikke med at samle på slidte koblinger !

men finder du den tykkeste af dem, går det vel næppe helt i skoven.

Fra : Uffe Ravn

Dato : 07-06-04 19:05

<jan@stevns.net> skrev

> Øehhh - jeg har sgu' aldrig haft behov at skifte sådan en fætter

Heller ikke jeg i min egen, men det er nu før sket at jeg har skiftet en.

Men begge gange har været på en personvogn, og det tæller jo ligesom ikke
rigtigt

> (en ny er 9.5mm tyk)

Tak! Lige det jeg skulle vide.

> Surt

Til gengæld fik jeg optrænet min højre arm ;-]

> Burde og burde ;) Hvad var det lige du mobbede mig med forleden ?

Hele biler Jan, hele biler!

> Jeg nøjes i det mindste ikke med at samle på slidte koblinger !

Det gør jeg nu heller ikke, jeg har faktisk kun en løs kobling liggende, de
3 resterende sidder stadig monteret på motorene, den allersidste sidder
enddog monteret i en bil, plus selvfølgelig den defekte der sidder i det
sølvfarvede lyn, der nu har discount-pløreturbine i permanent D

> men finder du den tykkeste af dem, går det vel næppe helt i skoven.

Det var noget i den stil, bruge den tykkeste, og smid den tyndeste til
genbrugen.'

Mvh.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 07-06-04 19:36

"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> skrev :

>Men begge gange har været på en personvogn, og det tæller jo ligesom ikke
>rigtigt

Netop - rigtige mænd kører stationcar ;)

>Tak! Lige det jeg skulle vide.

Velbekomme.

>Hele biler Jan, hele biler!

Ja - de er nemmere at flytte rundt når der er hjul på ;)

> [...]
>enddog monteret i en bil, plus selvfølgelig den defekte der sidder i det
>sølvfarvede lyn, der nu har discount-pløreturbine i permanent D

Wannabee automatic ? Fnis.

>Det var noget i den stil, bruge den tykkeste, og smid den tyndeste til
>genbrugen.'

Du har fanget et af grundelementerne i cand_perlegrus kurset ;)

Nu med HP Ipaq H2210 - X-Road og NavTech kort - Bwadrrr !!

Fra : Uffe Ravn

Dato : 07-06-04 19:49

<jan@stevns.net> skrev

>plus selvfølgelig den defekte der sidder i det
>
> Wannabee automatic ? Fnis.

Hvis den kunne fås i en 5 trins version, så gerne, men den jeg havde, var en
3 trins version, og DET vil jeg ikke tilbage til.

> Du har fanget et af grundelementerne i cand_perlegrus kurset ;)

Så mangler jeg bare lige lidt perlegrus, kan et lånt, men plant
værkstedsgulv, udgøre en slags erstatning?

Mvh.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 07-06-04 20:53

"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> skrev :

>Så mangler jeg bare lige lidt perlegrus, kan et lånt, men plant
>værkstedsgulv, udgøre en slags erstatning?

Du kan låne lidt af mig, og strø ud ;)

(jeg har et par hundrede kvadratmetre af skidtet)

Nu med HP Ipaq H2210 - X-Road og NavTech kort - Bwadrrr !!

Fra : Uffe Ravn

Dato : 07-06-04 20:59

<jan@stevns.net> skrev

> Du kan låne lidt af mig, og strø ud ;)
>
> (jeg har et par hundrede kvadratmetre af skidtet)

Og hvor meget at det, er ikke dækket af biler? ;-P

Mvh.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 07-06-04 21:24

"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> skrev :

>Og hvor meget at det, er ikke dækket af biler? ;-P

Rigtigt meget (*1) - og nej, du kan ikke lokke mig ud og tage et
billede lige du, mørket er ved at sænke sig.

Alle bilerne kan jo holde under tag nu.

Nu med HP Ipaq H2210 - X-Road og NavTech kort - Bwadrrr !!

Fra : Uffe Ravn

Dato : 07-06-04 21:37

<jan@stevns.net> skrev

> Rigtigt meget (*1) - og nej, du kan ikke lokke mig ud og tage et
> billede lige du, mørket er ved at sænke sig.

Undskyld mit sene svar, jeg skulle lige bruge et par minutter til at grine
af

> Alle bilerne kan jo holde under tag nu.

Har du nu bygget ud igen?

Mvh.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 07-06-04 22:00

"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> skrev :

>Undskyld mit sene svar, jeg skulle lige bruge et par minutter til at grine
>af

Skulle satme (pardon my french) ikke undre mig en tøddel ;)

>Har du nu bygget ud igen?

Nope - det utænkelige skete jo ...... der blev kørt biler til
skrotnisse

Nu med HP Ipaq H2210 - X-Road og NavTech kort - Bwadrrr !!

Fra : KK

Dato : 07-06-04 21:54

> det ved man sgu' aldrig - det sure asen i Herfølge pillede en af
> brormanden manchetter skilt ad, og vi havde bakset med at gøre den så
> fin, så fin ;)

Gad vide om det var det samme sure asen der for nogle (en del) år siden stod
og kiggede forundret ned i motorrummet på min daværende Ford Cortina MK3 med
en Taunus V6'er i. Det havde han lige godt aldrig set før.

Jeg var kort forinden blevet stoppet af en mc betjent som hårdnakket påstod
at han på afstand kunne høre at Cortinaen ikke lød helt normal !!

Men pladerne blev inddraget og jeg valgte at droppe bilen.

Fik heldigvis aldrig noget krav fra told/&skat. Formentlig fordi de ikke
havde den ringeste ide om hvorvidt det nu var blevet til en Cornus eller en
Taunina

Bortset fra det var det en sjov opgave at få plads til den motor. Alt gik
som smurt indtil køleren som det sidste skulle monteres. Der var ikke
længere plads. Problemet blev løst med en køler fra en Escort Mexico som kun
er ca. halvt så tyk som den originale

Hilsen
/K

Fra : jan@stevns.net

Dato : 07-06-04 22:08

> [...]

>og kiggede forundret ned i motorrummet på min daværende Ford Cortina MK3 med
>en Taunus V6'er i. Det havde han lige godt aldrig set før.

Det ku da tænkes - han lignede dog ikke ham der blev muggen over ikke
at kunne dumpe min gamle Kadett B Caravan, bare fordi der lå en 1.9'er
i den - den var tilfældigtvis synet 14 dage før i Rødovre ;)

(med konstruktive ændringer noteret i papirene)

>Jeg var kort forinden blevet stoppet af en mc betjent som hårdnakket påstod
>at han på afstand kunne høre at Cortinaen ikke lød helt normal !!

Ham var der dælme ikke nogen der kunne rende om hjørner med ? Hehe

> [...]
>længere plads. Problemet blev løst med en køler fra en Escort Mexico som kun

Så skulle du prøve at bygge en række 6'er i en Rekord - der er om
muligt endnu mindre plads ;)

Nu med HP Ipaq H2210 - X-Road og NavTech kort - Bwadrrr !!

Fra : Uffe Ravn

Dato : 07-06-04 22:18

<jan@stevns.net> skrev

> [...]
> i den - den var tilfældigtvis synet 14 dage før i Rødovre ;)
>
> (med konstruktive ændringer noteret i papirene)

Jeg gad nok vide, om der rundt om i de små synshaller, hænger billeder af
Jan, så synsfolkene kan nå at stikke af når han stiller til syn
Jeg synes efterhånden der materiale nok, til at kunne knække mere en én
synsmand psykisk

Mvh.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 07-06-04 22:34

> [...]

>Jan, så synsfolkene kan nå at stikke af når han stiller til syn
>Jeg synes efterhånden der materiale nok, til at kunne knække mere en én

Haha - næppe , men hvis en gut vil dumpe en bil, skal han sgu' gøre
det på et ok grundlag, eller's får han kam til sit hår.

Jeg er rimeligt spændt på hvad han til august/september siger til
spirilen - selv om den er synet med de potter, tror jeg egentligt han
vil påtale larmen - og så er jeg klar - larmer for meget ???

Hvad har du da målt den til ?

Lad os nu se om han tør kaste sig ud i en debat, selv om den vanlige
gut derovre en helt fin (og kender mig)

(Jeg gider sgu'tte låne ham en Brüel & Kjær måler)

Nu med HP Ipaq H2210 - X-Road og NavTech kort - Bwadrrr !!

Fra : Uffe Ravn

Dato : 07-06-04 22:48

<jan@stevns.net> skrev

> [...]
> gut derovre en helt fin (og kender mig)
>
> (Jeg gider sgu'tte låne ham en Brüel & Kjær måler)

Sørg nu for at den er calibreret denne gang

Mvh.

Fra : KK

Dato : 07-06-04 22:32

Hej Jan,

> Det ku da tænkes - han lignede dog ikke ham der blev muggen over ikke
> at kunne dumpe min gamle Kadett B Caravan, bare fordi der lå en 1.9'er
> i den - den var tilfældigtvis synet 14 dage før i Rødovre ;)

Hvad lavede den der når den var synet og godkendt 14 dage forinden?

> Ham var der dælme ikke nogen der kunne rende om hjørner med ? Hehe

Nope. jeg kørte i ca i midten af en række på 7-8 biler da han kom imodsat
retning. Han vendte og "pillede" mig ud af rækken.

Bilen var pæn og velholdt så det kan ikke være derfor.

Han har nok virkelig haft gode ører.

> Så skulle du prøve at bygge en række 6'er i en Rekord - der er om
> muligt endnu mindre plads ;)

Ja, Det lyder næsten som en umulighed

Hilsen
/K

Fra : jan@stevns.net

Dato : 07-06-04 22:41

"KK" <someone@somewhere.dk> skrev :

>Hvad lavede den der når den var synet og godkendt 14 dage forinden?

en debat med en politier der mente bilen var ulovlig ;)

>Ja, Det lyder næsten som en umulighed

Det var det *næsten* også - vi måtte stjæle en front fra en senator ;)

Nu med HP Ipaq H2210 - X-Road og NavTech kort - Bwadrrr !!