Lille billig varevogn?
Fra : B?st

Dato : 07-06-04 12:46

Hej i gruppen,

jeg går og overvejer at købe en Toyota Liteace (nok en diesel), og så
er der jo nogle ting man gerne vil vide:

Hvor meget vejer sådan en sag (hvad koster den i vægtafgift)?

Hvor langt kører den på literen (diesel/benzin)?

Hvad skal man være opmærksom på når man kigger på sådan en?

Jeg har søgt her i gruppen og er derfor klar over at den passive
sikkerhed i sådan en er tæt på at være ikke-eksisterende, men jeg
kører dagligt på mc og der er den passive sikkerhed jo heller ikke
prangende.

Men udover dette ville jeg da gerne høre nogle indtryk om dette lille
pakæsel.

Evt. bud på andre små (billige både i drift og indkøb: under 15000kr
m. moms og syn) kassevogne der kan dække mit ikke særligt store behov
er meget velkomne.

På forhånd tak
Thomas

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 07-06-04 21:25

On 7 Jun 2004 04:45:35 -0700, tvmikkelsen@yahoo.dk (B?st) wrote:

> [...]
>sikkerhed i sådan en er tæt på at være ikke-eksisterende, men jeg
>kører dagligt på mc og der er den passive sikkerhed jo heller ikke

Find en anden bil

>Evt. bud på andre små (billige både i drift og indkøb: under 15000kr
>m. moms og syn) kassevogne der kan dække mit ikke særligt store behov
>er meget velkomne.

Der er flere andre muligheder, når du søger i Bilbasen under:
"Varevogne under 25.000 kr". Kender ikke denne, men måske en mulighed:
www.bilbasen.dk/biler/private/showcar.asp?id=430303&page=3

/Mogens

Fra : B?st

Dato : 08-06-04 10:09

Mogens Knudsen <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> wrote>
> Find en anden bil

Tak for svaret, det var ikke helt så uddybende som jeg havde håbet men
dog et svar.

> Der er flere andre muligheder, når du søger i Bilbasen under:
> "Varevogne under 25.000 kr". Kender ikke denne, men måske en mulighed:
> www.bilbasen.dk/biler/private/showcar.asp?id=430303&page=3

Lige præcis transporteren er ikke optimal da jeg påregner at skulle
transportere diverse mc-ere i ny og næ, og så ligger der jo en motor
deromme bagved i sådan en!

Mvh Thomas