Bllige BBS Fælge?
Fra : Helbo

Dato : 07-06-04 12:30

Hejsa,

Er der nogen der kender nogen som sælger BBS-fælge + dæk billigt, det må
gerne være i udlandet?

mvh Kim

Fra : Brizz

Dato : 07-06-04 13:00

> Er der nogen der kender nogen som sælger BBS-fælge + dæk billigt, det må
> gerne være i udlandet?

www.bigwheels.dk plejer altid at være god for et tilbud på begge dele.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Snusken

Dato : 07-06-04 19:31

www.point-s.de

mvh eric
----------------

Fra : Claus Hviid

Dato : 07-06-04 21:14

Jeg har aldrig oplevet Bigwheels værende billige med noget som helst.
Ringede på et sæt AZEV A 7x15 med Yokohama dæk. Prisen var 2300kr dyrere end
det billigste sted jeg fandt.Komplet latterligt.

/Claus

Fra : Brizz

Dato : 07-06-04 22:22

> [...]
end
> det billigste sted jeg fandt.Komplet latterligt.

Tja kan jo kun komme med mine oplevelser. og de er modsat dine åbenbart

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 07-06-04 19:43

On Mon, 7 Jun 2004 13:29:45 +0200, "Helbo"
<khelbo@REMOVEstrongtie.com> wrote:

>Er der nogen der kender nogen som sælger BBS-fælge + dæk...

www.felgenmarkt.de
www.billiger.de/shop_more/felgen

/Mogens

Fra : Torben Madsen

Dato : 08-06-04 07:44

"Helbo" <khelbo@REMOVEstrongtie.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa,
>
> Er der nogen der kender nogen som sælger BBS-fælge + dæk billigt, det må
> gerne være i udlandet?
>
> mvh Kim

Du kan da købe nogle brugte af mig. Og der er endda dæk på.. (7x16 RXII m
205/55-16)

mvh
Torben Madsen