/ Forside / Interesser / Fritid / Biler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Biler
#NavnPoint
dova 36582
alimak 21895
EA_HS 19179
refi 16217
transor 15483
Cortina01 14584
pallenoc 13678
3773 13117
geu 12469
10  Nordsted1 11856
Utæt hydraulik
Fra : Tigeren


Dato : 07-06-04 10:22

Jeg kan se min citroen bx står og pletter
lidt når den har holdt parkeret et stykke tid.

Det ser ud til at komme forrest omkring hvor den miderste
gaskugle sidder placeret.

Er der nogen som har en idé om hvor det evt. kan komme fra.

Mvh

Lasse




 
 
Mark Sandberg (07-06-2004)
Kommentar
Fra : Mark Sandberg


Dato : 07-06-04 16:45

"Tigeren" skrev i en meddelelse:

> Det ser ud til at komme forrest omkring hvor den miderste
> gaskugle sidder placeret.
>
> Er der nogen som har en idé om hvor det evt. kan komme fra.

Jeg har lige fået min Xantia V6 lavet. Olien kom tilsyneladende fra samme
sted.

Der kom grøn HML-væske fra en revnet returslange, et sted foran, midtfor,
bag køleren, over den miderste gaskugle og nedenunder luftfilteret
Mekanikeren nævnte lidt om hvor vanskelig den var at komme til - men som han
sagde - Nu ER den skiftet!

Det bedste af det hele - bilen drypper ikke mere

/Mark.



N/A (09-06-2004)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 09-06-04 15:20



Mark Sandberg (09-06-2004)
Kommentar
Fra : Mark Sandberg


Dato : 09-06-04 15:20

"Møller" skrev i en meddelelse:

> Lidt nysgerrighed:
> så du tykkelsen farve og farve på slangen ?
> Var det et autoriseret værksted+
> pris slange og totalt

Det var et sort slangearrangement bestående af 3 slanger af forskellig
tykkelser og udformninger/bøjninger, samlet i et plastic T-stykke. Dette
T-stykke var knækket/revnet og blev skiftet med tilhørende slanger som en
reservedel, der kostede omkring 400 kr. ex. moms - vil jeg tro - jeg har
endnu ikke fået regningen. Derfor kan jeg heller ikke sige noget om
tidsforbruget.

Det var et Citroën specialværksted, der normalt får sine originaldele fra et
par parallel importører. Om denne del er købt ved Citroën DK, ved jeg ikke.
Da der var en dags ventetid på delen, der kom fra et lager i KBH. Som det
eneste sted i DK, der var leveringsdygtig.

Der er en Citroën Xantia Exclusive 3,0 V6 Automatic. Hvilken der ikke kører
så forfærdelig mange af i DK. Samtidig er det ikke så meget plads under
HML-væske beholderen, der sidder bagerst i venstre side af motorrummet ved
inderskærmen.

/Mark.



NFB (14-06-2004)
Kommentar
Fra : NFB


Dato : 14-06-04 13:08

On Wed, 9 Jun 2004 16:20:16 +0200, "Mark Sandberg" <sandberg@it.dk>
wrote:

>"Møller" skrev i en meddelelse:
>
>> Lidt nysgerrighed:
>> så du tykkelsen farve og farve på slangen ?
>> Var det et autoriseret værksted+
>> pris slange og totalt
>
>Det var et sort slangearrangement bestående af 3 slanger af forskellig
>tykkelser og udformninger/bøjninger, samlet i et plastic T-stykke. Dette
>T-stykke var knækket/revnet og blev skiftet med tilhørende slanger som en
>reservedel, der kostede omkring 400 kr. ex. moms - vil jeg tro - jeg har
>endnu ikke fået regningen. Derfor kan jeg heller ikke sige noget om
>tidsforbruget.
>
>Det var et Citroën specialværksted, der normalt får sine originaldele fra et
>par parallel importører. Om denne del er købt ved Citroën DK, ved jeg ikke.
>Da der var en dags ventetid på delen, der kom fra et lager i KBH. Som det
>eneste sted i DK, der var leveringsdygtig.

Hvilket værksted var det?



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177522
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408669
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste