Købe Bil Lak
Fra : H.S.

Dato : 07-06-04 07:43

Jeg savner meget en spray dåse med færdig blandet bil maling/lak til mig
bil, men jeg får at vide at den farve er udgået.
Farvekoden på min bil er "Peugeot - EDX"

Er der nogen der kan have en ide om hvor jeg kan skaffe disse færdigblandede
spray dåser, når den nu er udgået ?
(Jeg kan jo godt få det blandet, men så koster det en mindre formue i lak,
hærder osv).

Henrik
Aloe Vera og produkter til personlig pleje:
http://www.hstrading.dk/

Fra : alexbo

Dato : 07-06-04 07:58

"H.S." skrev

> Er der nogen der kan have en ide om hvor jeg kan skaffe disse
færdigblandede
> spray dåser, når den nu er udgået ?

Når man ikke ved hvor du har spurgt, og ikke ved hvor du bor, hvordan skal
man så kunne anbefale et sted at prøve.
Men jeg vil alligevel forsøge, www.ftz.dk

mvh
Alkex Christensen

Fra : H.S.

Dato : 07-06-04 09:30

"alexbo" <alexbo@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> færdigblandede
>
> Når man ikke ved hvor du har spurgt, og ikke ved hvor du bor, hvordan skal

Bor i 8870 og har forsøgt hos T-Hansen, samt farvehandel.

Fra : alexbo

Dato : 07-06-04 09:47

"H.S." <Henrik@hstradingNOSPAM.dk> skrev

> Bor i 8870 og har forsøgt hos T-Hansen, samt farvehandel.

Så vil jeg udover FTZ foreslå Peugoet, du kan finde en forhandler her.
www.peugoet.dk

mvh
Alex Christensen

Fra : Lars Frandsen

Dato : 07-06-04 13:01

www.peugeot.dk
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 07-06-04 13:04

> www.peugeot.dk
> --

Peugeot er heldigvis så realistiske ang. komplexiteten af deres navn, at
begge muligheder giver resultat

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Lars Frandsen

Dato : 07-06-04 13:18

> Peugeot er heldigvis så realistiske ang. komplexiteten af deres navn, at
> begge muligheder giver resultat

Øv, så er der ingen grund til at kunne stave mere

Fra : alexbo

Dato : 07-06-04 15:14

"Lars Frandsen" skrev

> www.peugeot.dk

Nu er jeg lidt undskyldt, jeg har ikke selv en Puegeot, jeg har en
Mitubithi.

mvh
Alex Christensen

Fra : Lars Frandsen

Dato : 07-06-04 19:27

> "Lars Frandsen" skrev

> Nu er jeg lidt undskyldt, jeg har ikke selv en Puegeot, jeg har en
> Mitubithi.

Dvs. at www.mitubithi.dk også virker?

Jeg har det lidt nemmere - der er kun fire bogstaver at bytte rundt på i
Seat.
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming
http://home25.inet.tele.dk/lars/
Seat Cordoba 1,6SE

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 07-06-04 09:53

> Bor i 8870 og har forsøgt hos T-Hansen, samt farvehandel.

Prøv hos Peugeot?