customer.service@generalmedia.com
Fra : james

Dato : 04-05-01 13:19

I have had a short subscription to Penthouse.com. When the current time
period expires, I do NOT wish to renew. PHO 2001488819

james lewis derry

Fra : Ole Mogensen

Dato : 04-05-01 13:28

james wrote:

> I have had a short subscription to Penthouse.com. When the current time
> period expires, I do NOT wish to renew. PHO 2001488819
>
> james lewis derry

LOL
Snak om en /BAD/ Post.

Ole Mogensen

--
ole.mogensen@fysik.dtu.dk

Fra : james

Dato : 04-05-01 13:59

> LOL
> Snak om en /BAD/ Post.

LOL selv,

fuck fuck fuck

-james

Fra : Jes Vestervang

Dato : 04-05-01 14:46

james wrote:

> LOL selv,
>
> fuck fuck fuck

Såså, du kan stadig nå at slette den fra serverne, selvom det nok er lidt
sent. I oe er der en pukt under en af rullegardinmenuerne til at slette din
besked som du har markeret. Jeg husker det ikke mere præcist da jeg ikke
længere bruger oe selv (skiftet til linux :)
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : mc-stup

Dato : 04-05-01 16:43

james skrev:

> fuck fuck fuck

Så! Fyyh, det må man ikke vise i Penthouse.....

Din fejlpost er præcis en god forklaring på ordet "træls".....

Hvad? Ses vi snart i Østerild i "Møllers Motorklub"?....

Næste weekend er der jo også "Lomme-Orgie"....

Hygge

Stup
XS1100S

Fra : james

Dato : 04-05-01 18:31

> Ses vi snart i Østerild i "Møllers Motorklub"?....
>
> Næste weekend er der jo også "Lomme-Orgie"....

Det var meningen, da det er også min fødselsdag; havde jeg tænkt at
overraske med en kage til gruppen. MEN, jeg skal til Kina på mandag og
er ikke tilbage før den 15.

...og lige nu hvor vejret er blevet så godt....

Sørg for at få Kirsten ud af huset, så hun ikke bare bliver hjemme og
gøre rent og den slags(!)

-james

Fra : Armand

Dato : 04-05-01 15:48

james <airthy@post5.tele.dk> skrev i en
> I have had a short subscription to Penthouse.com. When the current
time
> period expires, I do NOT wish to renew. PHO 2001488819

GRILL!

Den må indtage 2. pladsen efter (var det:) "loverboy"

--
Armand.

Fra : james

Dato : 04-05-01 18:33

Bedre end at jeg bad om livstids medlemskab i analklubben el

Fra : Armand

Dato : 04-05-01 23:42

> Bedre end at jeg bad om livstids medlemskab i analklubben el

G(rynter) R(igtigt) I(nderligt) L(ænge) (&) L(øssluppent)

--
Armand
(der forbeholder sig ret til at ændre i opbygningen af GRILL'en, da han