Satans...Kan den mon rette op igen ?
Fra : Ukendt

Dato : 06-06-04 11:50

Hej

Uheldigvis ramte jeg en trærod 20 cm ude i rabatten igår,
med det resultat at min alufælg fik et ordenligt smak !!!
Er der nogen der ved ,om den mon kan rettes ud igen ?

www.lebaker.dk/pic/1.JPG

www.lebaker.dk/pic/2.JPG

www.lebaker.dk/pic/3.JPG

Takker på forhånd på evt svar

Hilsen Torben

---

Fra : Søren Ottosen

Dato : 06-06-04 12:33

> [...]
> med det resultat at min alufælg fik et ordenligt smak !!!
> Er der nogen der ved ,om den mon kan rettes ud igen ?

Hej Torben!

Vær du glad for at det ikke var hele træet der stod der.

Der bor en fyr var navn Steve Steiger i nærheden at Ringsted helt præcis
Kastrupvej 50, Haraldsted 4100 Ringsted

Han kan trylle med oprettelser af fælge.

Venlig hilsen

Søren Ottosen

Fra : Mark Sandberg

Dato : 06-06-04 12:42

"Le Baker" skrev i en meddelelse:

> Er der nogen der ved ,om den mon kan rettes ud igen ?

John Lykke Gregersen, kan udrette små mirakler med bulede og skæve alufælge.

http://home19.inet.tele.dk/jlykke/index.htm

/Mark.

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 06-06-04 15:00

On Sun, 6 Jun 2004 13:42:19 +0200, "Mark Sandberg" <sandberg@it.dk>
wrote:

>John Lykke Gregersen, kan udrette små mirakler med bulede og skæve alufælge.
>http://home19.inet.tele.dk/jlykke/index.htm

Dækket kan meget vel have taget alvorlig skade af dén tur !
(selvom der ikke er noget at se på dækket)

/Mogens

Fra : Ukendt

Dato : 06-06-04 18:17

> Dækket kan meget vel have taget alvorlig skade af dén tur !
> (selvom der ikke er noget at se på dækket)
>
> /Mogens

Åhhh..Hold nu op.....Har ikke flere penge allerede !!!!
Men det er self rigtigt hvad du siger !!!!

/ Torben

---

Fra : N/A

Dato : 07-06-04 07:38

Fra : N/A

Dato : 07-06-04 07:38

Fra : Ukendt

Dato : 07-06-04 07:38

"Møller" <eam_at_privat_dot_dk> skrev i en meddelelse

> institutterne
> svejsning
>
> Jeg glemte lige sporingen: den fælg kræver ny sporing af kareten før du
> bevæger dig ud i trafikken igen;o(
> --
> Møller

Hej og tak for alle svarene.
Self vil jeg ikke risikere at der er nogen som helst fare ved at få det
repareret,
for så skal det self bare skiftes det hele,men kunne man nu få det gjort for
500 - 600 kr
istedet for små 2500 - 3000 kr uden risiko,var det jo det billigste !!!

VH - Torben

---