DTC på Zulu NU
Fra : Jan Nielsen

Dato : 06-06-04 11:01

DTC på Zulu NU

Jan

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 06-06-04 11:54

On Sun, 6 Jun 2004 12:00:37 +0200, "Jan Nielsen"
<jan@campingvognen.dk> wrote:

>DTC på Zulu NU

Kan jeg ikke se, men følger et afsindigt spændende MC 250 ccm løb på
Eurosport istedet. Kl. 13:45 kommer perlen: DTM med Tom K fra ARD !

/Mogens

Fra : John Sahl

Dato : 06-06-04 12:07

Mogens Knudsen wrote:
> On Sun, 6 Jun 2004 12:00:37 +0200, "Jan Nielsen"
>
> Kan jeg ikke se, men følger et afsindigt spændende MC 250 ccm løb på
> Eurosport istedet. Kl. 13:45 kommer perlen: DTM med Tom K fra ARD !

Jeg er ked af at sige det, men DTC rykker altså ret godt i forhold til
DTM.

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 06-06-04 12:23

On Sun, 6 Jun 2004 13:07:11 +0200, "John Sahl"
<spamtrap7@mandezonen.dk> wrote:

> [...]

2'eren kørte tør for benzin 300 m før stregen !

>Jeg er ked af at sige det, men DTC rykker altså ret godt i forhold til
>DTM.

Kun fordi det er lokale matadorer..... vel?

DTM har jeg fulgt i mange år - absolut Spitze. Mere end nogensinde er
det eliten, der stiller op (F1 piloter). Det bliver fuldstændigt
forrygende, når nu Michael Schumacher skal køre Alfa Romeo med
Maserati V8-motor i klassen (de kører alle med V8 og 475 hk)

/Mogens

Fra : Mark Sandberg

Dato : 06-06-04 12:14

"Jan Nielsen" skrev i en meddelelse:

> DTC på Zulu NU

Jens Edman satte hurtigste tid i Super Pole, men hans bil var for lav.

Start gridden ser derfor sådan ud:

1
Casper Elgaard
1:12,214