Rejsekammerater til Ægypten!
Fra : Tora

Dato : 14-06-04 17:33

Hej NG!

Er der nogen der har et forslag til, hvor man kan finde
rejsekammerater på nettet. Skal til Ægypten og dykke i august, men
mangler nogen at rejse med!

T.

Fra : Pernille og Kennet

Dato : 14-06-04 18:21

"Tora" <savannah@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogen der har et forslag til, hvor man kan finde
> rejsekammerater på nettet. Skal til Ægypten og dykke i august, men

Hej!

Der er flere steder, bla.

www.jyskrejsebureau.dk, "under rejsen", "rejseforum"

www.backpackerplanet.dk, "rejsecafe", "rejsekammerat"

www.backpacker.dk, "mødestedet", "rejsepartner"

Mvh
Pernille

Besøg vores rejse- og dyreside på
www.pernille-kennet.dk

Fra : Brian Green

Dato : 14-06-04 22:51

Hej Tora, du er da velkommen på vores hold "dykkerekspedition nordlige
Rødehav 2004". Vi er 10 dykkere fra hele landet som tager på en uges
live-aboard i uge 40. 6 af deltagerne kender hinanden fra en lignende rejse
sidste år. Men før da kendte vi næsten ikke noget til hinanden. De sidste 4
deltagere er kolleger/bekendte til nogle af sidste års deltagere. Derfor er
vi en del der ikke kender hinanden endnu. Men det kommer vi til. Tonen er
hyggelig og sjov..................

Vi er som sagt 10 dykkere nu, men det vil ikke gøre noget hvis vi blev 12 -
så er vi næsten sikre på at få vores egen båd = nogenlunde selvbestemmende
hvad destinationer angår.

Vores dykkererfaring spænder vidt; fra 25-30 dyk i danske farvande, over
60-70 varmt vandsdyk til en med et par tusinde (eller flere) dyk på bagen.
Det er både Cmas og padi dykkere.

Mail tilbage hvis du vil høre mere. Og lad mig bare lige for en
sikkerhedsskyld sige, at jeg ikke har tjekket med rejsebureauet om der er
ledige pladser........

Vh Brian Green, Herfølge