My Son the Fanatic
Fra : Snavox

Dato : 14-06-04 14:12

Hej.

Har denne film nogensinde været vist i Danmark? Den er fra 1997 og er lavet
af den samme, som lavede Mit smukke vaskeri.

Venlig hilsen

Poul

---

Fra : Nicolai Zoffmann Hei~

Dato : 15-06-04 02:13

Snavox wrote:
> [...]
>
> Har denne film nogensinde været vist i Danmark? Den er fra 1997 og er
> lavet af den samme, som lavede Mit smukke vaskeri.

Mener jeg så den på Natfilm Festivalen for et par år siden. Hvis du ikke kan
skaffe den kan du i alt fald købe Hanif Kureishi's screenplay rundt omkring
på engelske boghandlersites (eller novellen, som findes i novellesamlingen
Love in a blue Time).
hygge,
Nicolai