data eller test af ZZR1100
Fra : Ukendt

Dato : 14-06-04 13:42

Hej alle,

er der nogle af jer derligger inde med ovennævnte i digital form?

Mvh.

Dannie

Fra : Jesper

Dato : 14-06-04 16:48

http://www.bikez.com/bike/index.php?bike=4265

Fra : Ukendt

Dato : 14-06-04 22:51

"Jesper" <mail@mail.com> skrev i en meddelelse

> "DJ" <dannie(a)dfmc.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.bikez.com/bike/index.php?bike=4265

Takker mange gange

Mvh.
Dannie

Fra : Carsten

Dato : 15-06-04 07:44

DJ wrote:

> er der nogle af jer derligger inde med ovennævnte i digital form?

...eller...

http://www.zx11.info/zx11/home.htm - klik på "articles"

Carsten
http://www.rosenvej-88.dk/zzr1100/ (hint hint )

Fra : Ukendt

Dato : 17-06-04 01:00

Takker mange gange for svarene, jeg ikke lige pt. om det er sådan en jeg vil
have, men valget står mellem den, og zx6r/zx9r.

Dannie
www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=75

Fra : Armand

Dato : 17-06-04 02:48

DJ <dannie(a)dfmc.dk> skrev i en
> Takker mange gange for svarene, jeg ikke lige pt. om det er sådan en jeg >
vil have, men valget står mellem den, og zx6r/zx9r.

Så kan du lige få en personlig opfattelse med på vejen til hjælp:
ZZR1100 er en færge, og ikke mindst i forhold til de to nævnte alternativer
:-|

--
Armand.

Fra : Ukendt

Dato : 17-06-04 04:05

> [...]
>
> Så kan du lige få en personlig opfattelse med på vejen til hjælp:
> ZZR1100 er en færge, og ikke mindst i forhold til de to nævnte

Hej Armand,

Jeg ved godt det er noget af en skude, men grunden til at den er kommet med
i overvejelserne er, at den cykel jeg køber skal bruges til hverdagskørsel
på sjælland, samt ferie sydpå, men det er da helt sikkert, at jeg ikke køber
en uden, at have prøvet hvordan sådan en ligger på vejen i de områder hvor
jeg kører mest, jeg ved også godt at det er noget helt andet en den GPX600
jeg har i dag, som er ganske udemærket til hverdags transport, og ferie uden
passager men jeg føler ikke den er sagen når den nye langhåret ikke selv
kører, så derfor vil jeg have noget der også har moment.

Men kom endelig med input hvis Du har flere.

Mvh.

Dannie
www.dfmc.dk/?id=75

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 17-06-04 08:10

"DJ" <dannie(a)dfmc.dk> writes:

> Men kom endelig med input hvis Du har flere.

Hvis der er åbent for personlige meninger, så ville jeg hands down vælge
en 9'er ud af de tre.

Nå, jeg vil ud og lede efter en ny fjeder til min knastkædestrammer...

--
Mikkel | Died. Woke up in Hell. Punched in PIN, logged on.
motortosse.dk | Just another day.

Fra : Armand

Dato : 17-06-04 16:25

Mikkel Christensen <mic@rrnord.invalid> skrev i en

> Hvis der er åbent for personlige meninger, så ville jeg hands down vælge
> en 9'er ud af de tre.
>
> Nå, jeg vil ud og lede efter en ny fjeder til min knastkædestrammer...

Tjaeh :-/
Når nu at det er jomfruburet og moment til at slæbe fruens figur at det
drejer sig om, så er 1100'eren nok det fornuftigere valg; men det er stadig
en færge (og dermed taler jeg ikke om at den ligefrem ligger dårligt på
vejen; men at der i forhold til de øvrigt nævnte skal arbejdes med den for
at få den rundt hvor det er snævert, ligesom at den bliver mærkbar tung på
forhjulet når der bremses hårdt til!).
Hvad med noget med mere regulær kørestilling og bedre kåbedækning, end
ZX'erne, som jeg ikke regner for velegnet(!) til brug á "daglig+tomands"?
Det ser ud til at trenden er ved at vende lidt mod Bandit-S / Fazer /
Diversion -stilen, så det er ingen skam at komme frem på så'en en slags.
Vild shot: RF900 :-/ 25-30 kg lettere end færgen, og derfor med næsten
identisk Hk/vægt -forhold!

--
Armand.

Fra : Ukendt

Dato : 17-06-04 16:41

> [...]
> Diversion -stilen, så det er ingen skam at komme frem på så'en en slags.
> Vild shot: RF900 :-/ 25-30 kg lettere end færgen, og derfor med næsten

Hej Armand,

Jeg er nok lidt fanatisk kawasaki mand, har prøvet et par af omgangskredsens
suzuki´er og yamaha´er men de har ikke overbevidst mig om andet.

Jeg må vist ud og prøve lidt når det holder op med at regne her i Kbh.

Mvh.

Dannie