Aftenens menu?
Fra : Ukendt

Dato : 14-06-04 13:31

Hej.

Hvad står menuen på rundt om i Danmark? Noget specielt i anledning af
fodbold? :)

Personligt er det ikke besluttet endnu, men tror det ender med svensk
pølseret.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Rømer

Dato : 14-06-04 13:44

Kødrand, persillesovs, danske kartofler, grønsager af en art samt noget
salat af en art - jeg har ikke bestemt mig endnu - og hvis jordbærene ser
gode ud, så måske et kg af dem og piskefløde...stod det til dowteren, blev
det vist kun til salat - jeg skal gerne smide 5 kg de næste 4 uger - og 15
de næste måneder - suk!, men synes da lige jeg vil tage afsked med maner!
Det ender vel med, at jeg også skal til at bevæge mig. Dobbeltsuk!

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 14-06-04 14:36

Jeppe Vestergaard wrote:
> Hej.
>
> Hvad står menuen på rundt om i Danmark? Noget specielt i anledning af
> fodbold? :)

Tja, det kan man vel godt sige. Jeg har ihvertfald købt ind til hot dogs
og en kold øl

Henriette Døssing

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 14-06-04 14:38

"Jeppe Vestergaard" <Jeppe hos dailyrush.dk> wrote in message
> [...]
> fodbold? :)
>
> Personligt er det ikke besluttet endnu, men tror det ender med svensk

Pasta og kødsovs, men madplanen var lavet lang tid i forvejen

--
mvh/rg. Christian
If it isn't broken, don't "fix" it --

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 14-06-04 17:16

"Jeppe Vestergaard" <Jeppe hos dailyrush.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad står menuen på rundt om i Danmark? Noget specielt i anledning af
> fodbold? :)

Vi skal ha' kyllingefilet med nye danske kartofler og masser af grønsager

Bolette
www.bolettes.dk ( så kører hjemmesiden igen, kig endelig forbi )

Fra : Peter Lauridsen

Dato : 14-06-04 17:58

"Bolette Nielsen" <bobo@nospam.bolettes.dk> skrev i en meddelelse

> "Jeppe Vestergaard" <Jeppe hos dailyrush.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad står menuen på rundt om i Danmark? Noget specielt i anledning af
> fodbold? :)

Jeg er ungkarl (en gammel en) og har en husholdning på én person. Jeg
interesserer mig ikke for fodbold.
I går besøgte jeg min tidligere hustru og fik nogle lækre skiver stegt
lammekølle. Jeg har startet et brød i min bagemaskine. Brødet er klar kl.
2130. Det hele serveres med frosne, blandede grøntsager, som varmes i
mikrobølgeovnen. Velbekomme.

Hilsen Peter