mobiltelefon i usa
Fra : Jacob d'Andrade

Dato : 14-06-04 12:45

Hej

Jeg står og skal afsted til USA i et par måneder til næste år, og vil godt
have en mobil med derover, men findes der ikke et mobilselskab i usa, man
kan købe en billig mobil og en slags taletid ved ?

Jacob

Fra : Soren Jensen

Dato : 17-06-04 20:00

Jeg har set at man i flere amerikanske lufthavne kan leje mobiltelefoner.
Ellers, hvis du har en tri-band
mobil-telefon, med et alm. dansk abonnement, f. eks. TDC, så kan den bruges
i USA.

Søren

Fra : Claus Friis

Dato : 19-06-04 19:34

"Soren Jensen" <sorenNOSPAM@ka-net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Ellers, hvis du har en tri-band
> mobil-telefon, med et alm. dansk abonnement, f. eks. TDC, så kan den

Min kan ikke, ved ikke hvorfor