Andet multimedie
bentjuul 3670
Alternativ til Adobe Acrobat pro..?
Fra : Per og Lone Boll Jør~

Dato : 14-06-04 12:34

Hej
Håber der nogen PDF kyndiger her!

Jeg skal lave nogle PDF manualer og vil gerne bruge Link funktionen.Kan det
kun laves i Acrobat Profesionel eller findes der et alternativt (læs
billigere)??
Håber nogen ved noget om dette

Fredsommeligst

Per

Fra : Flemming

Dato : 14-06-04 20:00

"Per og Lone Boll Jørgensen" <plop.lpboll@plopmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
det
> kun laves i Acrobat Profesionel eller findes der et alternativt (læs

Hej Per
Med fineprint kan du lave link i din PDF fil : http://www.fineprint.com/

Flemming

Fra : Per og Lone Boll Jør~

Dato : 15-06-04 07:59

> Hej Per
> Med fineprint kan du lave link i din PDF fil :
> http://www.fineprint.com/
>
> Flemming

Hej Flemming
TAk for forslaget
Nu har jeg prøvet den og det er rigtig den kan generere en henvisnings liste
men hvis jeg nu gerne vil kunne markere et ord som så linker til et andet
sted i dokumentet.......Det kan FinePrint PDF factory/pro ikke såvidt jeg
lige kan se...

Per

Fra : Flemming

Dato : 15-06-04 21:49

> [...]
> sted i dokumentet.......Det kan FinePrint PDF factory/pro ikke såvidt jeg

Hej Per
Jeg troede at du mente et link til internettet, det er det den kan
http://...

Mvh
Flemming