World at war Box kontra single episodes
Fra : Peter Tønnesen

Dato : 14-06-04 10:53

Hejsa med jer

Jeg vil gerne anskaffe mig World At War serien og kan se at den fåes i en
complete box version ved futureent.com

http://www.futureent.com/dvd/details.php?id=4398

Der står at den indeholder 5 DVDer

Men, kigger jeg på cdon.com

http://www.cdon.com/search_result.phtml?sl_search_field=movies_title&ed_sear
ch_value=world+at+war

Så findes den her i en 16 skivers version?

Hvad mon forskellen er? Jeg tænker billedkvalitet, lyd? Lyden er jo ikke så
vigtig her, da alt alt andet lige vil være mono fra den tid Billedet er
måske også lidt ligemeget?

Der er jo så godt nok ikke undertexter på den fra futureent, men mon ikke
det går?

Men, nogle der kender forskellen, har links osv. ? Prisen er jo en faktor,
og den fra futureent er jo knap 2.5-3 gange billigere

På forhånd tak
Peter

Fra : Martin Møller

Dato : 14-06-04 13:08

Peter Tønnesen wrote:
> [...]
>
> Men, nogle der kender forskellen, har links osv. ? Prisen er jo en
> faktor, og den fra futureent er jo knap 2.5-3 gange billigere

Søgte efter samme titel på
http://www.axelmusic.dk/productDetails/026359924620 og der er også kun 5
skiver. Tror de har presset hele serien ned til en boks på 5 skiver. Du
kommer altså ikke til at mangle nogle afsnit ved at købe boksen. Hvis du
køber den hos axelmusic får du den ovenikøbet til 495 kr. Det er da
billigere end futureent.
--
/Martin
- Ved svar på email - fjern SPAMFILTER i adressen.

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 14-06-04 13:56

> [...]
> kommer altså ikke til at mangle nogle afsnit ved at købe boksen. Hvis du
> køber den hos axelmusic får du den ovenikøbet til 495 kr. Det er da

Godt set, tak for det

VH
Peter