Lupiner
Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 04-05-01 11:48

Kan man flytte en lupin? Altså her om foråret. Jeg har flyttet to planter,
og nu ser de ret sølle ud. Jeg synes, jeg fik godt med jord med, men
stilkene lagde sig godt ned og har ikke rettet sig igen. Nogen erfaringer?

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Erna Andersen

Dato : 04-05-01 14:19

Skynd dig at give dem en halv spand vand hver og skygge af en
havestol el.lign.

--
Hilsen Erna

Vedhegnet23@mail.tele.dk

Http://Ernaelisabeth.pingside.dk

"Peter Brandt Nielsen" <brandt@etklikherfra.dk> skrev i en
meddelelse news:9cu1l6$1nv$1@sunsite.dk...

Fra : Peter Nielsen

Dato : 13-05-01 23:22

Hej!
jeg bor i et gammelt hus, hvor lupinerne har overtaget det meste af haven.
Hvert år smider jeg en ordentlig bunke ud, da der er så mange af dem. Men
jeg har også givet nogen væk, ved at sætte dem i en plastikpotte,spande og
alt muligt andet. De overlever meget nemt, også dem som jeg glemte hvor jeg
satte. så din bekymring er sikkert for stor, da jeg ikke tror man kan slå
dem ihjæl, medmindre det er det man er ude på.
venlig hilsen Peter

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 15-05-01 15:43

"Peter Nielsen"
> [...]
> satte. så din bekymring er sikkert for stor, da jeg ikke tror man kan slå
> dem ihjæl, medmindre det er det man er ude på.

Det er jo godt nok. Jeg syntes bare, de så så sølle ud på det tidspunkt,
men de har fået det bedre.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk