Hvilken kommende film forventer du mest af~
Fra : Christian

Dato : 14-06-04 10:29

Hvilke(n) kommende film glæder du dig mest til/forventer mest af?

Fra : Søren Kongstad

Dato : 14-06-04 10:42

Return of the King Extende Edition

/Søren

Fra : Anders Houmark

Dato : 14-06-04 11:59

Christian wrote:
> Hvilke(n) kommende film glæder du dig mest til/forventer mest af?

Den nye Star Wars..
Og så stort set alt hvad Kevin Smith laver, bl.a. Jersey Girl
(http://www.imdb.com/title/tt0300051/)

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Martin Helbo

Dato : 14-06-04 13:18

"Christian" <christian@fabel.dk.nospam> skrev i en meddelelse
> Hvilke(n) kommende film glæder du dig mest til/forventer mest af?

Den nye Star Wars

The Incredibles (Pixar)
Shrek 2
Sky Captain and the world of tomorrow

Er dem jeg lige kunne komme i tanke om.

--
Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Per

Dato : 15-06-04 09:12

> Den nye Star Wars
>
> The Incredibles (Pixar)
> Shrek 2
> Sky Captain and the world of tomorrow
>
> Er dem jeg lige kunne komme i tanke om.

Du er vist CGI freak ;?

Fra : Jan Richardy

Dato : 14-06-04 14:00

"Christian" <christian@fabel.dk.nospam> skrev i en meddelelse
> Hvilke(n) kommende film glæder du dig mest til/forventer mest af?

Ud over de allerede nævnte, synes jeg også at Dreamworks kommende CGI-film
"Bee Movie" kunne blive ret interessant. Skrevet og produceret af Jerry
Seinfeld, som også lægger stemme til.

http://www.imdb.com/title/tt0389790/

Hvis rygterne taler sandt og resten af Seinfeld besætningen også skal
deltage, kunne det jo blive helt sjovt.

--

Mvh. - JanR - http://www.richardy.dk
"My full name is Bender Bending Rodriquez."

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 14-06-04 14:12

"Christian" <christian@fabel.dk.nospam> skrev i en meddelelse

> Hvilke(n) kommende film glæder du dig mest til/forventer mest af?

Glæder mig mest til Star Wars Episode III
Forventer mig mest af Return of The King Extended Edition
Og for lige at nævne en film der ikke allerede er nævnt:
Ser meget frem til Spiderman 2

/ Susaavej 5, DK-4700 | you're doing, you're | ^ ^ \
\ Naestved, Denmark | not learning anything. | = @ = /
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Fra : Zeki

Dato : 14-06-04 14:23

Jeg forventer mig mest af Olivers Stones film om Alexander den Store
(verdenspremiere til november):
http://www.imdb.com/title/tt0346491/

Mvh Zeki

Fra : keldo

Dato : 14-06-04 15:30

uden tvivl: Fahrenheit 911.

Fra : Morten Wulff Nielsen

Dato : 14-06-04 19:59

"Christian" <christian@fabel.dk.nospam> skrev i en meddelelse
> Hvilke(n) kommende film glæder du dig mest til/forventer mest af?

ROTK Exd ed.

og Bruckheimers: King Arthur selv om jeg godt ved det ikke er populært her
på stedet at syntes om Bruckheimer film...

MVH

Morten Wulff Nielsen

Fra : Morten DH

Dato : 14-06-04 21:16

"Christian" <christian@fabel.dk.nospam> skrev i en meddelelse
> Hvilke(n) kommende film glæder du dig mest til/forventer mest af?

Alien vs. Predator... helt seriøst...
Casshern
The Punisher

og så selvfølgelig Shrek 2

Fra : Ukendt

Dato : 14-06-04 23:43

"Christian" <christian@fabel.dk.nospam> skrev i en meddelelse
> Hvilke(n) kommende film glæder du dig mest til/forventer mest af?

Helt klart Hitchhikers Guide to the Galaxy.

De bøger har jeg et forhold til, der kun kan sammenlignes med mit forhold
til ringenes herre. De har på samme måde som LOTR ventet på en tilstrækkelig
udviklet teknologi, så der kunne sættes troværdige billeder på Douglas
Adams' fantastiske beskrivelser. Og de er tidligere blevet filmatiseret
(eller rettere: TV-dramatiseret) i en smålatterlig udgave.

Venlig hilsen, Martin Skovbo

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 15-06-04 00:23

"Martin Skovbo" <ms/snabel-a/rudekuvert/punktum/dk> skrev i en meddelelse

> "Christian" <christian@fabel.dk.nospam> skrev i en meddelelse
> >

> Helt klart Hitchhikers Guide to the Galaxy.

Whhheeee, kommer den som film?
Fedest, den glæder jeg mig meget til.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : Michael

Dato : 15-06-04 09:38

Martin Skovbo wrote:
> [...]
> Adams' fantastiske beskrivelser. Og de er tidligere blevet filmatiseret
> (eller rettere: TV-dramatiseret) i en smålatterlig udgave.

Kunne være du så fandt dette lidt alternative interview interessant.
Screenwriteren til Hitchhikers Guide interviewer sig selv, ret
underholdende :)

Og for at blive on-topic.

Fahrenheit 9/11
The incredibles

/Michael

Fra : Michael

Dato : 15-06-04 14:02

Michael wrote:

> Kunne være du så fandt dette lidt alternative interview interessant.
> Screenwriteren til Hitchhikers Guide interviewer sig selv, ret
> underholdende :)

http://hitchhikers.movies.go.com/hitchblog/interview.htm

ups.... det var lidt af en brøler... :)
Men her er da linket

Fra : Ukendt

Dato : 15-06-04 17:07

> http://hitchhikers.movies.go.com/hitchblog/interview.htm
>
> ups.... det var lidt af en brøler... :)
> Men her er da linket

Tak skal du have, det glæder jeg mig til at kigge på - når jeg får et liv
igen (eller når alle min datters forskellige 5-årsfødselsdage og tilhørende
madlavning er overstået)

Venlig hilsen, Martin Skovbo

Fra : Per

Dato : 15-06-04 09:13

"Christian" <christian@fabel.dk.nospam> wrote in message
> Hvilke(n) kommende film glæder du dig mest til/forventer mest af?

Jeg er lidt spændt på den nye Batman film.

Fra : zilla

Dato : 15-06-04 14:43

>Hvilke(n) kommende film glæder du dig mest til/forventer mest af?
King Kong
SW 3
Mad Max 4
Spiderman 2
Indy 4
Zorro 2
JP 4
Pirates of the Caribbean 2
Batman 5
Die Hard 4
AVP

Fra : Laughing UnderDog

Dato : 16-06-04 11:29

"zilla" <zilla@mail.dk> skrev i en meddelelse
> King Kong
> SW 3
> Mad Max 4
> Spiderman 2
> Indy 4
> Zorro 2
> JP 4
> Pirates of the Caribbean 2
> Batman 5
> Die Hard 4
> AVP

Hmmm. Du er da vist ret glad for sequels, hva'?

the LU

Fra : zilla

Dato : 16-06-04 15:28

On Wed, 16 Jun 2004 12:28:44 +0200, "Laughing UnderDog"
<fartinSPAMTRAPbox@hotmail.com> wrote:

>"zilla" <zilla@mail.dk> skrev i en meddelelse
>>

>Hmmm. Du er da vist ret glad for sequels, hva'?
>
>the LU

Hvad kan jeg sige...ja det har du ret i

Fra : Lenton

Dato : 16-06-04 19:39

Christian wrote:

> Hvilke(n) kommende film glæder du dig mest til/forventer mest af?

Lidt længere ude i fremtiden glæder jeg mig virkelig til Sin City
instrueret af Robert Rodirguez og manden som oprindeligt skrev bøgerne
(jeg har ikke læst dem).
Jeg glæder mig også til The Rum Diary som er lavet over Hunter S.
Thompsons værker ligesom Fear and Loathing in Las Vegas var det.

Fra : Tenzel Kim

Dato : 16-06-04 21:45

Lenton wrote:
> Lidt længere ude i fremtiden glæder jeg mig virkelig til Sin City
> instrueret af Robert Rodirguez og manden som oprindeligt skrev bøgerne
> (jeg har ikke læst dem).

Bøger og bøder. Det er vist så meget sagt. Men ganske gode tegneserier
er de dog (nogle af dem)

Tenz.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 16-06-04 23:03

Lenton <no@mail.net> writes:

> Lidt længere ude i fremtiden glæder jeg mig virkelig til Sin City
> instrueret af Robert Rodirguez og manden som oprindeligt skrev bøgerne
> (jeg har ikke læst dem).

Well. Frank Miller skrev nogle få gode ting i midtfirserne. Hans
filmmanuskripter hører ikke til dér. (Robocop 2, anyone?)

--
Peter B. Juul, o.-.o "Det, der gør så megen fantasy-litteratur
The RockBear. ((^)) selvhøjtidelig og dræbende kedelig er,

Fra : Jacob Henriksen

Dato : 18-06-04 20:22

> Hvilke(n) kommende film glæder du dig mest til/forventer mest af?

"A Scanner Darkly" ( http://www.imdb.com/title/tt0405296/ ), da jeg er
vild med bogen og længe har håbet på, at den ville blive filmatiseret.

"A History of Violence" ( http://www.imdb.com/title/tt0399146/ ) måske.
Jeg kender ikke tegneserien bag, men hvis tegneren er den samme Vince
Locke, som har tegnet albumcovers til Cannibal Corpse, er der med
garanti noget godt/perverst i vente.

Jacob

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 26-06-04 13:34

Christian escribió / skrev

> Hvilke(n) kommende film glæder du dig mest til/forventer mest af?

Faldt lige over denne som jeg bestemt glæder mig til:

http://www.imdb.com/title/tt0414429/

Omend jeg stiller mig lettere kritisk ved at se at John Woo skal
instruere. Jeg er vældig begejstret for Woos film, men jeg havde håbet
at en Rainbow 6 film ville være lidt mere thriller end hong-kong
action.

Bestemt et projekt man bør holde øje med.

--
Publica fotos de tu Cine en Casa en
http://www.intercambiodvd.com/CineEnCasa

Fra : PerX ...

Dato : 28-06-04 16:25

In article <lqrqc0t5umghnv7ei0dkjrsjhvglvmqpfi@4ax.com>,
christian@fabel.dk.nospam says...
> Hvilke(n) kommende film glæder du dig mest til/forventer mest af?

Serenity !