cola light
Fra : Henrik Back

Dato : 13-06-04 22:14

Hej.. Har lige et spørgsmål.-.. overvejer at prøve south beach kuren, som
ser ud til at minde om atkins.. Hvordan er det med cola light ?? Jeg drikker
normalt ½ liter om dagen... kan jeg blive ved med det ??

Henrik

Fra : bb

Dato : 13-06-04 22:30

>Hej.. Har lige et spørgsmål.-.. overvejer at prøve south beach kuren, som
>ser ud til at minde om atkins.. Hvordan er det med cola light ?? Jeg drikker
>normalt ½ liter om dagen... kan jeg blive ved med det ??

Er cola light ikke nærmest at sammenligne med vand i slankesammenhæng?
Eller, vand med div. tilsætnings/giftstoffer.

Fra : Lasse Nygaard

Dato : 14-06-04 01:33

"Henrik Back" <henrik@back.dk> wrote in message
> [...]
drikker
> normalt ½ liter om dagen... kan jeg blive ved med det ??

http://www.getbig.dk/vis_artikel.asp?id=218

lasse

Fra : N/A

Dato : 14-06-04 09:50

Fra : Nicolai

Dato : 14-06-04 09:50

"Mikkel Gybel Jensen" <mgj@tiscali.dk> wrote in message

> Der er intet belæg for påstanden om, at kunstige sødemidler skulle
> stimulerer appetiten gennem et fald i blodsukkeret, så drik du bare alt
det
> Cola Light du vil.

Vi er helt enige, specielt fysisk.

Men ville man psykisk kunne skabe en situation, hvor der kan opstå et fald i
blodsukkeret? Jeg mener, psyken har jo generelt en stor indvirkning på mange
af de ting også.

> - Mikkel
> --
> Mikkel Gybel Jensen, stud. med.

Nicolai

Fra : Anders Nielsen

Dato : 14-06-04 11:51

"Lasse Nygaard" <someone@microsoft.com> wrote in message

> http://www.getbig.dk/vis_artikel.asp?id=218
>
> lasse

Der er faktisk lavet flere langtidsstudier, hvor man undersøgte om folk rent
faktisk spiste mere ved at indtage sodavand sødet med sødemidler. Det var
ikke tilfældet. Tværtimod så det ud til de tabte sig en anelse.

vh Anders

Fra : Henrik

Dato : 14-06-04 02:57

> [...]
drikker
> normalt ½ liter om dagen... kan jeg blive ved med det ??

Min diætist siger at jeg kan drikke alt det light cola jeg vil.

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 15-06-04 12:05

"Henrik" <NO@MAIL.DK> skrev i en meddelelse
> Min diætist siger at jeg kan drikke alt det light cola jeg vil.

Jeg er på WW, og der må man også drikke al den cola light man har lyst til,
så det gør jeg *G*, og jeg har altså tabt mig en hel del indtil nu, 11,5 kg

Mange hilsner fra

Bolette ( hvis hjemmeside endelig er oppe og kører igen www.bolettes.dk )

Fra : Anders Nielsen

Dato : 14-06-04 11:53

> [...]
drikker
> normalt ½ liter om dagen... kan jeg blive ved med det ??

South beach kuren er rent svindel og usundt plat. Hvis man har et oprigtigt
ønske om at tabe sig, så spiser man mindre og sundere, og motionerer
jævnligt. Hjælp til kosten kan eventuel rekvireres hos en diætisk, som rent
faktisk har en uddannelse på området, i modsætning til folk bare fupkurene
fra damebladene

vh Anders

Fra : Fischer

Dato : 15-06-04 07:35

> South beach kuren er rent svindel ......

Fuldstændig lige som Atkinson, Omega og månelandingen.

*Fischer

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 14-06-04 20:29

[Henrik Back | Sun, 13 Jun 2004 23:13:36 +0200]

>Hej.. Har lige et spørgsmål.-.. overvejer at prøve south beach kuren, som
>ser ud til at minde om atkins.. Hvordan er det med cola light ?? Jeg drikker
>normalt ½ liter om dagen... kan jeg blive ved med det ??

Naturligvis kan du det.

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk