Købsbevis
Fra : Henrik Lind

Dato : 13-06-04 21:12

Jeg har næsten (ca 1 måned siden) lige købt mig en PowerMac G5, men jeg
er ikke hel sikker på jeg har fået et 'bevis' på at jeg har købt en.

Jeg har købt den over den danske AppleStore, men det eneste der bare
minder om et købsbevis er en 'Delivery Note' der sad ude på kassen.

Hvorfor jeg spør nu, er fordi jeg har købt en QuickTime Pro Key og MPEG2
plugin, og der har jeg fået 2 fine breve fra Apple Computer
International der indeholder info om hvad jeg har købt og til hvilken
(dansk) pris.

Er det bare mig?

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 13-06-04 23:01

Henrik Lind <henrikSLETMIGlind@spySLETMIGmac.com> wrote:

> [...]
>
> Jeg har købt den over den danske AppleStore, men det eneste der bare
> minder om et købsbevis er en 'Delivery Note' der sad ude på kassen.

Der kommer en Invoice/faktura laaaaaaaaaang tid efter, med posten.

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 14-06-04 15:29

> Der kommer en Invoice/faktura laaaaaaaaaang tid efter, med posten.

Ja der gør, men lige der er Apple altså helt galt i byen. Hvordan skal
erhvervsdrivende kunne handle med et firma som sender faktura på
produkterne som det passer dem.

Fra : Michael Petersen

Dato : 14-06-04 20:59

Henry Lerche Madsen <lerche@aarstiden.dk> wrote:

> Ja der gør, men lige der er Apple altså helt galt i byen. Hvordan skal
> erhvervsdrivende kunne handle med et firma som sender faktura på
> produkterne som det passer dem.

Efter at have ventet i 3 uger da jeg sidst havde købt en ibook ringede
jeg og sagde til dem at de måtte få fingeren ud for jeg skulle bruge en
faktura - den kom så 2-3 dage efter, så du kan jo prøve at rykke dem
lidt.

mvh, Michael