apache og php
Fra : Søren

Dato : 13-06-04 17:48

Jeg kan forstå, at Apache ar med som en del af OSX 10.3.3
(arbedsstation) og at PHP også er med men skal blot aktiveres for at
kunne bruges. Jeg har hørt lidt om, at jeg skal ind i httpd.conf og
fjerne et asterix tegn to steder for at kunne aktivere PHP, så jeg kan
bruge det på en webside. Men hvor finder jeg httpd.conf så jeg kan komme
ind og ændre i den ... og er min fremstilling (om Apache og aktivering
af PHP) iøvrigt rigtig ?

Søren

Fra : Tommy Hjorth

Dato : 13-06-04 18:42

Søren wrote:
> [...]
> bruge det på en webside. Men hvor finder jeg httpd.conf så jeg kan komme
> ind og ændre i den ... og er min fremstilling (om Apache og aktivering

/etc/httpd/httpd.conf

Hilsen Tommy Hjorth