DVDZone.dk
Fra : sniper_Nolight

Dato : 13-06-04 14:41

jeg sidder og tilmelder mig denne side og når frem til at bestille girokort,
men da jeg tjekker opgørelsen lyder den på 442,-

altså

15 dages introtilbud a 29
30 dages medlemsskab a 199
30 dages medlemsskab a 199
risikogebyr ved girokort a 15

hvorfor 2 medlemsskab? - bør der ikke kun være et?
jeg har kun tilmeldt mig en gang og har aldrig været oprettet før. synes det
lyder mystisk - men kan ikke rigtigt hitte noget i faqen derinde - er det
ellers et ok sted at få film fra og kan det betale sig på sigt - får man
filmene så hurtigt at man får noget ud af det?
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Martin Møller

Dato : 13-06-04 15:23

sniper_Nolight wrote:
> [...]
> derinde - er det ellers et ok sted at få film fra og kan det betale
> sig på sigt - får man filmene så hurtigt at man får noget ud af det?

Den er rigtig nok. Ved betaling på giro betaler man for to måneder. Du skal
dog have en del film på din ønskeliste for at være sikker på at få en
sending. Jo hurtigere du er til at sende dem tilbage jo hurtigere får du
nogle nye. De sender samme dag som de har dine retur.

--
/Martin Møller

- Ved svar via email - fjern SPAMFILTER i emailadressen.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 13-06-04 15:38

> [...]
> sending. Jo hurtigere du er til at sende dem tilbage jo hurtigere får du
> nogle nye. De sender samme dag som de har dine retur.

ok - syns bare lige umiddelbart det lød som en fejl - jeg har netop siddet
og gloet sortimentet igennem, men jeg er lidt i tvivl om jeg kan nå at
udnytte det - der er godt nok nogle titler indimellem der trænger til et
gensyn - men det er jo hurtigt overtstået og efter det er det så om det kan
betale sig at give 199 om md for at se et par premierer.... men det kan i jo
nok ikke lige afgøre herinde
tak for hjælpen.

Fra : Sp@cey

Dato : 13-06-04 16:38

Du kan sagtens bruge tiden til at vente på dine Premiere film. Du får dem
kun hvis ikke du har andre film på din ønske liste. Har du det bliver du
nedprioriteret og det var egentlig grunden til at jeg ikke gad mere. Det er
sq lidt surt når man regner med at se f. eks Bruce almighty på
udgivelsesdagen, så finder "Støv på Hjernen" eller whatever i pakken.

Sp@cey

Fra : sniper_Nolight

Dato : 13-06-04 21:48

> [...]
> sq lidt surt når man regner med at se f. eks Bruce almighty på
> udgivelsesdagen, så finder "Støv på Hjernen" eller whatever i pakken.

det vil sige man i teorien kan have en helt ny premierefilm på listen længe
sammen med støv på hjernen eller whatever og så bestiller en anden samme
premierefilm dagen før og ikke andet og derved får premieren og du får støv
så de får 2 film afsted? - smart nok, men dårligt fair for kunden der får
lov at vente - jeg tror sgu jeg nøjes med at leje på tanken

Fra : Peter T.

Dato : 13-06-04 22:01

Sp@cey leverede følgende historie fra de varme lande:

> dem kun hvis ikke du har andre film på din ønske liste. Har du det
> bliver du nedprioriteret og det var egentlig grunden til at jeg ikke
> gad mere.

Sær politik.

--
Salg af googlesøgninger: en femmer pr. søgning.
**** Ugens tilbud: 10 søgninger til kun 40 kr ****

Jeg sælger også friseringer til 25 kr.

Fra : Sp@cey

Dato : 14-06-04 08:48

> Sær politik.

Det er sådan det virker. Sålænge du har andre ønsker på listen, bliver andre
der ikke har ønsker, forfordelt hvad angår premiere film.
Man kunne måske ønske at man bare anskaffede sig nogen flere exemplarer af
filmen, men det gør man altså ikke.

Nogen der ved om det virker på samme måde hos Digitarian?

Sp@cey

> Jeg sælger også friseringer til 25 kr.

LOL

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 14-06-04 12:56

"Sp@cey" <nejtak til spam> skrev i en meddelelse

> [...]
> filmen, men det gør man altså ikke.
>
> Nogen der ved om det virker på samme måde hos Digitarian?

Yep jeg gør!
Det er bedre hos Digitarian.
Men nogle gange er de alligevel langt nede på listen for at finde film til
mig, men jeg får regelmæssigt premierefilm (ikke hver gang) på dagen.
Det afhænger af hvor i køen du er havnet. (bestillingstidspunkt)
Jeg er tilfreds med Digitarian og har hørt, at DVDzone skodder på flere
områder, selvom deres hjemmeside er mere lækker.
Digitarian er også bedre til at levere film!
Jeg har i praksis oplevet det således, at jeg får 27 - 30 film om måneden.
(24/7 abbonement til 249 kr - stiger dog til 279 kr - 3 film pr. gang)

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : Ironi

Dato : 14-06-04 15:44

"Frodo Nifinger" <jni@holdopmeddettdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har i praksis oplevet det således, at jeg får 27 - 30 film om måneden.
> (24/7 abbonement til 249 kr - stiger dog til 279 kr - 3 film pr. gang)

Er du arbejdsløs?

Fra : Martin Møller

Dato : 14-06-04 09:18

Sp@cey wrote:
> [...]
> gad mere. Det er sq lidt surt når man regner med at se f. eks Bruce
> almighty på udgivelsesdagen, så finder "Støv på Hjernen" eller

Det er altså ikke sandt. Jeg har to gange modtaget premierefilm på
udgivelsesdagen på trods af at jeg har 70 andreældre film på min ønskeliste.
Senest Mystic River og Calendar Girls.

--
/Martin
- Ved svar på email - fjern SPAMFILTER i adressen.

Fra : Sp@cey

Dato : 14-06-04 11:42

> Det er altså ikke sandt. Jeg har to gange modtaget premierefilm på
> udgivelsesdagen på trods af at jeg har 70 andreældre film på min
ønskeliste.
> Senest Mystic River og Calendar Girls.

Tja så må du have været en af de heldige for det er igennem 7 måneder ALDRIG
sket for mig selvom jeg aldrig havde mere end 20 film på listen.

Sp@cey

Fra : Morbid Angel

Dato : 15-06-04 00:52

On Mon, 14 Jun 2004 12:42:23 +0200, "Sp@cey" <nejtak til spam> wrote:

>Tja så må du have været en af de heldige for det er igennem 7 måneder ALDRIG
>sket for mig selvom jeg aldrig havde mere end 20 film på listen.
>
>Sp@cey

Tja så er det godt man køber de film man meget gerne vil se, resten
kan man vente på til en tv premiere :)

Mvh

MA

///