RR: MotoGP - Catalunya....obs resultat
Fra : MKS - 74

Dato : 13-06-04 14:33

Flot sejr til Rossi (i et noget kedeligt løb) over en herreskuffet
Sete, angiveligt med store dækproblemer med en overglad Melandri på 3.
pladsen og Checa som nr. 4, så stor Yamaha-weekend. Grimt-grimt
crash af Bayliss, foreløbig melding er at han er ok...

Rossi
Sete
Melandri
Checa
Edwards
Xaus
Nakano
Biaggi
Abe
Capirossi
Hofmann
Hodgson
Byrne
Pitt
Aoki
Fabrizio
Roberts
Burns

--
-Michael
Faster - DVD (til salg) på:

Fra : MKS - 74

Dato : 13-06-04 19:12

On Sun, 13 Jun 2004 15:32:37 +0200, MKS - 74 <mks74temp@tiscali.dk>
wrote:

> Grimt-grimt
>crash af Bayliss, foreløbig melding er at han er ok...

BAYLISS TUMBLES OUT OF FIFTH-PLACE BATTLE

Ducati Marlboro Team rider Troy Bayliss was enjoying a storming race
on his Desmosedici when he crashed out with just 4 of the 25 laps to
go. The Australian was in the thick of a hectic five-man skirmish for
fifth place when he fell heavily at turn four. Bayliss has been
checked over by the Clinica Mobile staff, and although the X-Rays show
he has no broken bones he is badly battered and bruised. Nonetheless
he plans to test the "Twin-Pulse" engine tomorrow.

"There was a bit of a battle going on," said Bayliss after a being
checked over at the Clinica Mobile. "I ended up touching the back end
of Xaus' bike and down I went. It had been a tough race from the start
because I'd been getting chatter from the first lap, but that could've
been a good result for us."

--
-Michael
Faster - DVD (til salg) på:

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 13-06-04 19:22

MKS - 74 wrote:
> Flot sejr til Rossi (i et noget kedeligt løb) over en herreskuffet
> Sete, angiveligt med store dækproblemer med en overglad Melandri på 3.
> pladsen og Checa som nr. 4, så stor Yamaha-weekend.

Jeg synes ikke det var et kedeligt løb, det er sgu sjovt at se Rossi & Sete
på skift prøve at ryste hinanden af !!
Og denne gang må vi sige at Rossi vandt uden bruge tricks der er lige på
grænsen.
Jo man var ikke i tvivl om at Sete`s dækvalg ikke var heldigt, jeg skal da
love for at han skøjtede noget rundt til sidst. Desuden var det sjovet at se
at KR med friske dæk på Suzuk`en kunne følge både Rossi & Sete de sidste
par omgange, det viser jo helt klart hvor stor betydning dækkene har.
Men lidt den omvendte verden idag, 3 Yamaha`er mellem de 4 første !!!!

> Grimt-grimt
> crash af Bayliss, foreløbig melding er at han er ok...

Kedeligt, kedeligt, når Bayliss endenlig var ved at finde lidt "form" frem
fra gemmeposen, øv ;-(

--
Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + Klappersaki KLR250 + MZ TS250/2)

Fra : MKS - 74

Dato : 13-06-04 19:35

On Sun, 13 Jun 2004 20:22:19 +0200, "D@n Dethlefsen"
<sotaOSTEN@tdcadsl.dk> wrote:

>Jeg synes ikke det var et kedeligt løb, det er sgu sjovt at se Rossi & Sete
>på skift prøve at ryste hinanden af !!

Det var lidt for meget og for hurtigt kun de 2, det synes jeg blev
lidt kedeligt, og resten kørte også med ret store afstande, så lidt
statisk løb i forhold til sidst - men da langt bedre end når det kun
er 1 mand i front, men okay nu er det vist kun de 2 det handler om og
man kan nok forvente at Sete snart får fuldfabriksstøtte som han
tydeligvis hentyder til på pressekonf'erne..

>Og denne gang må vi sige at Rossi vandt uden bruge tricks der er lige på
>grænsen.

Jeps, ikke noget der...

>Jo man var ikke i tvivl om at Sete`s dækvalg ikke var heldigt, jeg skal da
>love for at han skøjtede noget rundt til sidst.

Han sagde det allerede i går....at de havde problemer med dækvalget og
han skiftede dæk i sidste øjeblik _på_ grid'en, men var alligevel
_meget_ skuffet, det var helt tydeligt, synes lidt det var hans egen
skyld, lavede en stor til slut og så blev det for sent.

> Desuden var det sjovet at se
>at KR med friske dæk på Suzuk`en kunne følge både Rossi & Sete de sidste
>par omgange, det viser jo helt klart hvor stor betydning dækkene har.

He-he ja akkurat....

>Men lidt den omvendte verden idag, 3 Yamaha`er mellem de 4 første !!!!

Jeps, Max helt ved siden af sig selv , men illustrerer nok meget godt
at der vist nok var meget rigtigt i Sete's post-race-interview

>Kedeligt, kedeligt, når Bayliss endenlig var ved at finde lidt "form" frem
>fra gemmeposen, øv ;-(

Jow - meget...

--
-Michael
Faster - DVD (til salg) på:

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 14-06-04 09:51

MKS - 74 <mks74temp@tiscali.dk> writes:

> Flot sejr til Rossi (i et noget kedeligt løb) over en herreskuffet
> Sete,

Ja det var ikke helt så top-dramatisk som Mugello, men alligevel spændende
IMHO. Og at Doktoren snupper den er jo en klar bonus

(Weee!)

--
Mikkel | Died. Woke up in Hell. Punched in PIN, logged on.
motortosse.dk | Just another day.