? om drosling på tysker suzi
Fra : Peter

Dato : 13-06-04 12:38

Hej,

Jeg har købt denne her: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=7904492030

Hvordan er den droslet? Er det ved indsugning eller er det med knaster?
Håber jo lidt på at det er forholdsvis enkelt at få den op på fuld effekt

takker for svar,

Peter

Fra : Peter

Dato : 13-06-04 13:11

Jeg må hellere tilføje at der er tale om en tyskerdrosling (50hk) og ikke en dansk "begynder" drosling.
Modellen har 2 karburatorer. Kører de danske modeller med 4 stk?

Peter

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 13-06-04 19:11

Peter wrote:
> Jeg må hellere tilføje at der er tale om en tyskerdrosling (50hk) og
> ikke en dansk "begynder" drosling.
> Modellen har 2 karburatorer. Kører de danske modeller med 4 stk?

Nej dansker udgaven med 63-64 Hk (så vidt jeg husker), kører også med 2 stk
dobbeltkaruratorer.
Jeg mener at kunne huske modellen er droslet med et par "propper" oven i
karburatorerne, således at spjældene ikke kan gå helt i top. Den drosling er
nem at fjerne.

> Jeg har købt denne her:
> http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=7904492030

2100 kr.- det er sgu en OK pris, hvis den kan komme til at køre uden at
skulle købe for mange stumper.
Hertil kommer så pris for transport (D-DK), toldsyn og afgift, hvilket
anslået giver en pris på 16-18.000 lr.- på gaden med danske nummerplader.

--
Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + Klappersaki KLR250 + MZ TS250/2)

Fra : Peter

Dato : 14-06-04 22:18

"D@n Dethlefsen" <sotaOSTEN@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse news:40cc98b9$0$174$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> karburatorerne, således at spjældene ikke kan gå helt i top. Den drosling er

Det lyder godt.

> [...]
> Hertil kommer så pris for transport (D-DK), toldsyn og afgift, hvilket
> anslået giver en pris på 16-18.000 lr.- på gaden med danske nummerplader.

Tjaa, den pris ser rimelig ud. Egentlig absurd at man skal betale så mage penge for en maskine der kan købes for 2100 kr. Men det er vel vilkårene. Øv.....
Mvh Peter