styrt hjælm købt hos louise i tyskland ?
Fra : Pede Larsen

Dato : 13-06-04 11:07

Hejsa folkens :)
Jeg har lige bestilt en kiwi hjælm i tysklandd :) den var flot og billig :)
Er der nogle der har erfaringer med mærket kiwi ?
Spørgssmål , skal man betale told af ting man køber i tyskland ?
Altså jeg har jo købt den over nettet og får den til sendt :)

Hyg jeg på vejene i det gode vejr :)
--

MVH
Pede (Næstved)

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 13-06-04 11:32

Pede Larsen skrev i meddelelsen

> Spørgssmål , skal man betale told af ting man køber i tyskland ?
> Altså jeg har jo købt den over nettet og får den til sendt :)

Nej, du skal ikke betale told af køb foretaget i et andet EU land. Jeg har
selv handlet en del hos Louis.de

> Hyg jeg på vejene i det gode vejr :)

Det kan du jo sagtens sige. Min SVer har holdt på værksted i næsten 3 uger
nu Jeg har dog fået lov til at låne en anden SVer i næste weekend, så
skal der køres

Kenn H. Jensen - SV650S ´00
http://www.dfmc.dk/?id=271 www.dmcn.dk #816
Har du set det nye SV forum ? http://forum.svrider.dk

Fra : Pede Larsen

Dato : 13-06-04 16:33

Oki takker for det hurtige svar :)
Nu håber jeg at det er en ok hjælm jeg har købe :)
Den kan kun være bedre end den gamle jeg har :)

Fra : Armand

Dato : 13-06-04 18:14

Pede Larsen <pede@stofanet.dk> skrev i en
> Oki takker for det hurtige svar :)
> Nu håber jeg at det er en ok hjælm jeg har købe :)
> Den kan kun være bedre end den gamle jeg har :)

Hjelme er forskellige efter fabrikat, og som gældende for sko og bukser er
det ikke særligt sikkert at købe blindt efter størrelse.
Det bedste råd i den forbindelse er faktisk at teste enhver hjelm man får
chancen for med tiden, og derved pludselig opleve at stå med den
hjelm/model/str. der sidder som fod i hose på krydderen af en - Som man så
kan erhverve sig når økonomien eller givent tilbud giver lejlighed dertil!

Jeg kender forøvrigt Kiwi som passende bedst til brede/runde hoveder.

--
Armand.

Fra : Pede Larsen

Dato : 13-06-04 22:37

Gadvide om jeg har et bredt rundt hoved lol det aner jeg da nada om lol lol
Well jeg må bare se om den passer når jeg får den :)

Fra : Brian Laursen

Dato : 14-06-04 22:27

Pede Larsen wrote:
> Gadvide om jeg har et bredt rundt hoved lol det aner jeg da nada om
> lol lol Well jeg må bare se om den passer når jeg får den :)

Måske du skulle ha prøvet den inden du bestilte den???

--
Venlig Hilsen

Brian W. Laursen
Honda cbr1100 double X
http://dfmc.dk/155
http://Galtenmc.dk

Fra : Richard

Dato : 14-06-04 22:52

Pede Larsen wrote:

> Gadvide om jeg har et bredt rundt hoved lol det aner jeg da nada om lol lol
> Well jeg må bare se om den passer når jeg får den :)

Set i det lys var din frygt for at skulle betale moms og told jo rene
bagateller
- hjelme købes bedst efter afprøvning. Selv to hjelme af samme fabrikat,
model og størrelse kan falde helt forskelligt ud på *dit* hoved...

Men jeg håber da, din passer

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK