C & C Generals zero hours
Fra : JS

Dato : 13-06-04 10:30

Hej
Har installeret C&C Zero Hours, men når jeg skal starte spillet kommer der
bare en melding der siger "Cannot locate the CD-rom, please insert the
correct cd-rom.
Har ingen problemer med selve spillet "Generals", det er bare når zero hours
skal kører. Havde heller ikke nogen problemer da det skulle installeres.
Håber nogen kan hjælpe.
Jeg kører med XP, 512 ram, 128 ram grafikkort.
ps. kan f.eks godt spille CS uden problemer.
joans

Fra : Mythos

Dato : 13-06-04 13:45

"JS" <soe@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Håber nogen kan hjælpe.
> Jeg kører med XP, 512 ram, 128 ram grafikkort.
> ps. kan f.eks godt spille CS uden problemer.

For mig lyder det som en udgave der ikke er købt i en butik, men i en
skummel baggård, men jeg kunne tage fejl.

Kim Larsen

Fra : webhiker

Dato : 21-06-04 03:25

"Mythos" <mythoss_43@hotmail.com> wrote in

> [...]
>>

> For mig lyder det som en udgave der ikke er købt i en butik, men i en
> skummel baggård, men jeg kunne tage fejl.

Købt. !!!! 8)

Webhiker.........

Fra : Kim

Dato : 13-06-04 15:00

Husk du skal bruge "zero hour" cd'en, ikke generals.

Kim

P.S. Ved svar via mail, fjernes XX fra mail adressen.

Fra : JS

Dato : 13-06-04 16:19

Hej.
Tak for svarene.
Spillet er på ærlig vis købt i butik.
Bruger CD'en til C&C Zero Hours (disk 1), men det er bare som den ikke vil
genkende den.
Jonas

Fra : Michael

Dato : 14-06-04 19:52

Har du mere end 1 CD/DVD drev?

Hvis ja, så prøv at sætte CD'en i det drev der er først i den alfabetiske
rækkefølge (D: eller det drev der står først efter HD'erne)

Michael

Fra : Per Michael

Dato : 23-06-04 14:31

Drop det! EA Games og Zero Hour er det værste gang makværk, der nogensinde
er sendt på markedet. Vi har prøvet at installere Zero Hour i gennem flere
måneder, også med support fra EA games. det duer bare ikke.

EA Games har et seriøst problem med hele C & C serien. Hvis man opdaterer
med indkøbhte opdateringer såsom Yuri's revenge, Zero Hour virker det enten
ikke, eller mak kan ikke spille versionerne inden opdateringerne.

Det er rigtig synd, da det er nogle fede spil.

Vi har droppet EA Games' C & C serier...

Per

Fra : Laziter [9440]

Dato : 23-06-04 15:45

"Per Michael" <nogen@sol.uk> skrev i en meddelelse

> [...]
enten
> ikke, eller mak kan ikke spille versionerne inden opdateringerne.

Jeg har nu aldrig haft problemer med C&C spillene, dog kan jeg ikke udtale
mig om Generals da jeg kun har haft demo'en.
Alle spillene i C&C-serien kan fint køre under Windows XP, det allerførste
kræver dog en patch for at kunne køre.
Der kan dog være tale om at opdatere spillene når man vil spille online, men
ellers burde de kunne køre ganske udmærket i singleplayer.

> Det er rigtig synd, da det er nogle fede spil.

Det har du da helt ret i

> Vi har droppet EA Games' C & C serier...

Synd, for som du selv skriver... Det er nogle fede spil.

Mvh
Benjamin