Mangler film-titel
Fra : Morten K. Nielsen

Dato : 12-06-04 21:06

Hey..

Tillader mig lige at re-poste følgende indlæg fra d. 28. april:

<
Jeg hørte Radio 2 i morges, hvor de havde en film-quiz. Man skulle gætte en
film, udfra et lydklip fra en film. Jeg kunne desværre ikke vente på at høre
resultatet af konkurrencen, men her er hvad jeg løst husker fra klippet:

"Your secretary left a cigarette burning"
"She always does that. Why don't you make an appoinment and come back in an
hour?"

Og så får han ellers nogle bank, og siger vist at hans navn er Julio
Iglesias.... Noget i den retning foregår den Nogen der har titlen?

Morten Steen svarede:

<
Det er da vist "Get Shorty". Hvor Gene Hackman får besøg af Delroy Lindo.
Fantastisk film, i øvrigt.

Jeg har netop købt og set filmen på DVD, og den havde desværre ikke denne
scene. Andre forslag?

Vhils Morten

Fra : Morten Steen

Dato : 13-06-04 07:34

> Jeg har netop købt og set filmen på DVD, og den havde desværre ikke denne
> scene. Andre forslag?

Har ikke genset den for nylig, men står ved mit indlæg!
Se den lige igen, for min skyld. Gene Hackman får besøg af Delroy Lindo...
får tæv... mener bestemt han siger det med Julio Iglesias...
Damn, kunne have svoret...

Morten

Fra : Morten K. Nielsen

Dato : 13-06-04 11:05

Filmen var da god, så jeg har ikke fortrudt jeg har købt den Ser den
lige igen, så vender jeg tilbage.. Men jeg skal nu have taget en meget
kraftig blunder under filmen, hvis jeg har overhørt den sætning.

Vhils Morten

Fra : Poul E M

Dato : 16-06-04 11:31

Jeg ved desværre ikke hvad filmen hedder men er det ikke den hvor gary busey
spiller agent og sekretæren sidder under hans skrivebord og er rigtig flink
ved ham jeg tror han bliver skudt af den der kommer ind.
hilsen Poul E M

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 16-06-04 11:59

On Wed, 16 Jun 2004 12:31:17 +0200, "Poul E M" <pollefyr@mail.dk>
wrote:

> [...]
>spiller agent og sekretæren sidder under hans skrivebord og er rigtig flink
>ved ham jeg tror han bliver skudt af den der kommer ind.

Det er "The Firm", og jeg tror ikke, det er den.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 16-06-04 12:05

On Wed, 16 Jun 2004 12:58:44 +0200, Niels Søndergaard
<ns@post.cybercitypunktumdk> wrote:

>Det er "The Firm", og jeg tror ikke, det er den.

RETTELSE. Det *er* The Firm (Firmaets mand). Her er min gamle
oversættelse af den scene:

Hvor er din sekretær?

Gået.

- Hun efterlod en brændende cigaret.
- Sådan er hun.

Kom tilbage om en time
og træf en aftale.

- Hvorfor? Vi er her.
- Jeg har travlt.

- Med hvad?
- Jeg er ved at få pedicure.

Hvad kommer det dig ved?

Det her ender ikke godt for dig.
Men det kan blive relativt smertefrit.

Hvorfor forhører du dig
om døde advokater?

Hvilke døde advokater?

Hvem har hyret dig til det?

Okay!

Lad mig lige tænke mig om.

Hans navn ...

.... var Julio Iglesias.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : Poul E M

Dato : 16-06-04 13:45

Det sagde jeg jo ihvertilfælde at det var gary busey

Fra : Morten K. Nielsen

Dato : 23-06-04 21:52

Damn, det er ved at være nogle år siden jeg har set den film. Må hellere få
den købt på DVD. Takker

Vhils Morten