Team CTD til RR træning
Fra : Mads Lund

Dato : 04-05-01 09:36

På dk.binaer.motor ligger lidt pics fra vores træning i tirsdags. Desværre
er der et par billeder imellem mod nogle skrammede gule CTD cykler.

Men vejret var kanon, så det var fuld skrue og derudaf (Jeg havde glemt
styreboksen til prilleres Rave ventil, så den var lidt amputeret).
Selvfølgelig kørte jeg tør midt under første pas, så det blev lidt kort. 2.
pas gik fint, pånær Mikkel ofte røg off track, Ole's Honda gik i stykker og
Per væltede (ganske imponerende styrt så den er røget lige ind på CTD's top
5). Mellem 2. og 3. pas kom en af mine kammier ned med styreboksen så jeg
havde travlt med at skrue, Per tapede AF'eren klar og Ole gik igang med en
totalt renovering af Hondaen.
Hondaen blev ikke klar til 3. pas, men os andre røg afsted. Og stjerne nr.
1. (undertegnede) tøg den selvfølgelig på siden i 2. sving, så nu må man da
¤#%&#& snart lære det med kolde dæk. Men skaderne var begrænsede, så det var
bare at starte og køre igen. resten af passet samt 4. pas gik uden de store
udskejelser.
Men alt i alt en fin træning, som fik det hele til at suse. Så nu venter vi
bare på det bliver tirsdag igen. Og selvfølgelig er vi ved at være klar til
vores første løb, som bliver i Herning d. 19-20/5

Mads Lund
RS125RR, skrammet

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 04-05-01 10:11

Mads Lund <Mads.L@Martin.dk> wrote in article
<CRtI6.26$Qq2.8337@news.get2net.dk>...
> [...]
2.
> pas gik fint, pånær Mikkel ofte røg off track, Ole's Honda gik i stykker

Nej, det var 2. pas hvor jeg kørte tør for enden af langsiden på 2. omgang

F*ck der var langt tilbage...

Men nu har jeg fået mig selv overbevist om at der bare skal bremses til, så
det roden rundt ude på græsset skulle være overstået for mit vedkommende

Fine billeder iøvrigt. Var der ikke også et "action" billede af mig?
(selvom der måske ikke er ret meget action over det - men jeg kører da i
det midnste
Gider du ikke lige maile det til mig?

--
Mikkel

Fra : Susanne Lund Pederse~

Dato : 04-05-01 11:08

"Mads Lund" <Mads.L@Martin.dk> skrev
> På dk.binaer.motor ligger lidt pics fra vores træning i tirsdags.

Øv, de billeder kan jeg ikke finde :-/

--
Susanne

Fra : Michael K.S.

Dato : 04-05-01 11:35

On Fri, 4 May 2001 12:07:38 +0200, "Susanne Lund Pedersen"
<susanne@groenjord.dk> wrote:

>Øv, de billeder kan jeg ikke finde :-/

Okay,laver lige et hurtigt mirror:

ftp://213.237.66.161/

(gælder kun idag)

-M

Fra : Susanne Lund Pederse~

Dato : 04-05-01 13:32

"Michael K.S." <MichaelKS@image.dk> skrev

> Okay,laver lige et hurtigt mirror:

Takker for venligheden, men jeg kan ikke logge på som anonym
bruger....hvad skal jeg bruge som log-in? Det går rigtig godt i dag...

--
Susanne
multi-stresset

Fra : Thomas W.

Dato : 04-05-01 13:53

"Susanne Lund Pedersen" <susanne@groenjord.dk> wrote in message
> "Michael K.S." <MichaelKS@image.dk> skrev

> Takker for venligheden, men jeg kan ikke logge på som anonym
> bruger....hvad skal jeg bruge som log-in? Det går rigtig godt i dag...

Billederne skulle være på dk.binaer.motor nu (tnews.inet.tele.dk)
(Ca 2 mb)

/Thomas

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 04-05-01 13:54

Susanne Lund Pedersen <susanne@groenjord.dk> wrote in article
<9cu7he$1rgc$1@news.net.uni-c.dk>...
> "Michael K.S." <MichaelKS@image.dk> skrev

> Takker for venligheden, men jeg kan ikke logge på som anonym
> bruger....hvad skal jeg bruge som log-in? Det går rigtig godt i dag...

Jeg fløj lige ind med http - uden userid/pw ?!?

--
Mikkel

Fra : Armand

Dato : 04-05-01 14:46

Mads Lund <Mads.L@Martin.dk> skrev i en

> ...................... Og selvfølgelig er vi ved at være klar til
> vores første løb, som bliver i Herning d. 19-20/5

Bliver det ikke i Hammerum???

--
Armand.

Fra : Mads Lund

Dato : 08-05-01 08:21

> Bliver det ikke i Hammerum???

Det ved jeg ikke lige, men jeg synes nu snakken har gået på Herning.

Mads Lund
RS125RR der er klar til tæsk iaften

Fra : Per Kofoed

Dato : 04-05-01 19:21

Det lyder for fedt, hvad lyder et hurtigt SPT-budget på p.a., hvis man blev
bidt af den slags? ;)

/Per K, 26 dage til aflevering... = 26 dage til offroad *støn*

Mads Lund <Mads.L@Martin.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:CRtI6.26$Qq2.8337@news.get2net.dk...

Fra : Mads Lund

Dato : 08-05-01 08:20

> Det lyder for fedt, hvad lyder et hurtigt SPT-budget på p.a., hvis man
blev
> bidt af den slags? ;)

8-16 kilo for en brugt cykel
? til læder, hjelm, handsker, støvler og rygskinne.

500 i klubkontingent
1100 til DMU licens årligt
1500 til køb af transponder

Og så ca 5L bens pr træning og dæk (man kan købe nye, men vi plejer at finde
lidt forskelligt rundt omkring)

Mads Lund
Ninja9RT