Ny cykel igen-igen...
Fra : André T.

Dato : 12-06-04 16:25

Så blev RSV 04'eren solgt til fordel for en fabriksny ZX-9R 03'.

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=716

Må nok sige at V-twin's ikke lige er mig, men hvad, så har man da
prøvet det...

Mean Green - Woohuu...

Mvh André T.

----------------©-----------------

Fra : Pwh

Dato : 12-06-04 16:54

André T. wrote:
> Så blev RSV 04'eren solgt til fordel for en fabriksny ZX-9R 03'.
>
> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=716

Tilykke, den er fandeme flot )

> Må nok sige at V-twin's ikke lige er mig, men hvad, så har man da
> prøvet det...

Hvorfor det, de er da ellers blevet så moderne :-?

> Mean Green - Woohuu...

Den eneste rigtige Kwakfarve

/Jens Kwak KR-1 http://www.dkfritidmotorcykel.dk/default.asp?id=420

Fra : Janner

Dato : 12-06-04 17:33

"André T." <fisker@kutter.nordsoen> wrote in message
> Så blev RSV 04'eren solgt til fordel for en fabriksny ZX-9R 03'.

Jesus var det ikke et dyrt bekendtskab ??

Fra : Ninja Rider

Dato : 12-06-04 18:03

Hejsa

André T. wrote:
> Så blev RSV 04'eren solgt til fordel for en fabriksny ZX-9R 03'.
Hmm....
> Må nok sige at V-twin's ikke lige er mig, men hvad, så har man da
> prøvet det...

Oki... Var det ikke noget bekosteligt at skifte eller?
Men Kawasaki'en skal du nok blive glad for....

Var det prisen der afgjorde at det blev en ZX-9R istedet for en ZX-10R?

Mvh Emil
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
Don't take life to serious......

Fra : André T.

Dato : 12-06-04 21:22

>Oki... Var det ikke noget bekosteligt at skifte eller?
>Men Kawasaki'en skal du nok blive glad for....
>
>Var det prisen der afgjorde at det blev en ZX-9R istedet for en ZX-10R?

Nej, det kostede mig ikke ret meget... En 2003 ZX-9R som sidste år
kostede 210K, nedsat i år til 190K... RSV'en havde jeg spyttet 200K
i...

Og nej Emil, det var ikke prisen der afgjorde om det blev en ZX10R..
(jeg havde de sidste Kilo) Men jeg kan ikke holde kørestilingen ud, på
cykler som din (636'en), og ZX10R'en... RSV'en var 100% ligeså
ekstrem... (sad på et bræt, og hang for meget over den).. Ok, til
trackdays og en tur om søndagen.. Men kunne ikke holde det ud til
hverdag...

ZX-9R'eren, er lang mere all-round (uden at den er tung og langsom),
og det var derfor jeg valgte den..

Kan klar anbefales.... Super cykel.... Die Ghrünez længe leve...

-(¯`·.¸ (¯`·.¸ (¯`·....André T....·´¯) ¸.·´¯) ¸.·´¯)-
-(¯`·.¸. http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=434 .¸.·´¯)-
...IF YOU AIN'T PUSHIN' IT, YOU MIGHT AS WELL BE PULLIN' IT..

Fra : Kenneth

Dato : 12-06-04 21:49

Ja.. Hvad kan man sige.. De grønne er nu smukke..

MVH

Kenneth.
www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=620

Fra : Mark Sandberg

Dato : 12-06-04 21:57

"André T." skrev i en meddelelse:

> Så blev RSV 04'eren solgt til fordel for en fabriksny ZX-9R 03'.
>
> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=716

Tillykke !

Dejlig motorcykel - men hvad vil det koste at få den omlakeret

/Mark.

Fra : Ukendt

Dato : 13-06-04 11:10

"Mark Sandberg" <sandberg@it.dk> skrev i en meddelelse
> Dejlig motorcykel - men hvad vil det koste at få den omlakeret
>
> /Mark.

Hvorfor skal den omlakeres?

Også lige et tillyke med den, det er også min drøm sådan en ZX9-R.

Dannie
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=75

Fra : Psypher

Dato : 13-06-04 12:06

> Også lige et tillyke med den, det er også min drøm sådan en ZX9-R.

Vil også sige tillykke, Kwak var også min drøm engang
men så prøvede jeg en Fireblade og var solgt!

Mvh Lars

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=562

Fra : Anders Houmark

Dato : 13-06-04 16:12

Mark Sandberg wrote:

> Tillykke !

Også herfra

> Dejlig motorcykel - men hvad vil det koste at få den omlakeret

Hva? Kawa Grøn er den fedeste farve til en motorcykel

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Hekto

Dato : 13-06-04 12:17

André T. wrote:

> [...]
>
> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=716
>
> Må nok sige at V-twin's ikke lige er mig, men hvad, så har man da

Nysselig! ... husk nu at se ordentligt efter, når du køber nye potter
til den!

--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-multi-piston-japanese
semi-rockets ... no thanks!

Fra : André T.

Dato : 13-06-04 21:04

>Nysselig! ... husk nu at se ordentligt efter, når du køber nye potter
>til den!

hehe... Så ikke drille... Det bliver nok en full akrapovic nu..

Fra : S.G

Dato : 13-06-04 16:39

> Må nok sige at V-twin's ikke lige er mig, men hvad, så har man da
> prøvet det...

Hvor mange km nåede du at køre? Jeg brugte 750km på min tl´er inden jeg
begyndte at kunne lide de. Bliver mere og mere glad for den for hver tur nu,
og vil IKKE undvære twin trækket (og lyden) :D

Fra : André T.

Dato : 13-06-04 21:13

> Hvor mange km nåede du at køre? Jeg brugte 750km på min tl´er inden jeg
>begyndte at kunne lide de. Bliver mere og mere glad for den for hver tur nu,
>og vil IKKE undvære twin trækket (og lyden) :D

Kan ikke lide lyden, og traktor trækket på RSV'en (v-twins generelt
nok).. Mangler det boost en R4 giver fra 9000 omdr. Og bundtræk er der
nok af på 9'eren....

Jeg nåede at kører 850km på RSV'en... Så jeg slap for det dyre 1'ste
service, med ventiljustering og der ganze moleviten..... :-|