> 2: Den begynder at 4-takte ved 13500rpm, og går ikke ret meget højere op i
> omdrejninger! Er det igen benzinblandingen?
Hvad gør den når den ikke 4-takter? 2-takter? Ej dårlig joke....
Det lyder som et eller andet med forholdet mellem benzin/luft
> 3: Blæseren går først igang når temperaturen er næsten helt oppe i det
røde
> felt ca. 1mm fra. og så ved høj fart >120kmh falder temperatuten så meget
at
> nålen næsten går helt i bund. Det kan da ikke være ret godt for motoren
med
> så store temperatur sving?
Det gør min også. Dog har jeg aldrig testet om min blæser starter da jeg
ikke har nerverne til at se den står og bliver så varm....Jeg troede
egentlig min blæser var defekt, men det kan godt være den først starter på
kanten af det røde felt...
Min bliver også kold ved kørsel med høje hastigheder. Jeg har egentlig tænkt
mig at blænde lidt at køleren af så jeg føler temperaturen passer. Jeg har
bare ikke lige fået det gjort. Hvad bruger i andre? Tape?
> 4: Hvilken kæde olie sviner mindst på fælget?
Jeg kører med en kædespray fra motorex tror jeg. Jeg er egentlig godt
tilfreds. Den sviner lidt, men det gør alt jo. Bare lidt petrolium på en
klud og fælget er rent igen
> Det er planen at den skal dysses ind på et rullefelt inden så længe, vil
det
> løse problem 1 og 2?
> Nogen som kender et firma som er godt når jeg skal have den rullet? helst
på
> fyn.
Jeg tror 1+2 bliver løst ved en omdysning. Jeg skal selv have min egen
rullet ude ved Mogens P motorcykler på onsdag. Skal nok skrive om
resultatet...
Kasperkk
FZR600