tændrør hvor ?
Fra : Finn Poulsen

Dato : 12-06-04 14:53

Hej
Jeg leder efter et tændrør til min Honda anf 125. Manualen foreskriver
enten NGK CPR6EA-9 eller Denso U22EPR9.Nu har jeg prøvet diverse
webbutikker louis m.fl. uden resultat,-ret irriterende ..nogle gode
forslag evt. erstatningstændrør.
vh

Fra : Richard

Dato : 12-06-04 18:10

Finn Poulsen wrote:

> [...]
> enten NGK CPR6EA-9 eller Denso U22EPR9.Nu har jeg prøvet diverse
> webbutikker louis m.fl. uden resultat,-ret irriterende ..nogle gode

Prøv sammenliningstabellerne på NGK og Denso's - eller bedre
konkurrenternes web-sites: Bosch, Champion, ???

Richard pade, Sorgenfri, DK

Fra : Finn Poulsen

Dato : 13-06-04 18:17

Kunne desværre ikke finde dem på disverse sammenligningstabeller
..fandt dem på et par japanske sider, men det var lidt svært at finde
hoved eller hale på krussedullerne ...