TvTool problem
Fra : Lars Holm Thomsen

Dato : 12-06-04 13:37

Da jeg netop havde installeret TVTool virkede det fint mht. at kunne
vise en film med windows mediaplayer på TV og samtidig kunne benytte
PC'en til andet arbejde!

Men jeg har kommet til at trykke (indstille) på et eller andet, så nu
optræder tv'et kun som en udvidet skærm ift. PC-skærmen!

Hvordan får jeg det til at virke rigtigt igen?

Lars

Fra : Sune Salminen

Dato : 27-06-04 17:50

Lars Holm Thomsen wrote:
> [...]
> optræder tv'et kun som en udvidet skærm ift. PC-skærmen!
>
> Hvordan får jeg det til at virke rigtigt igen?

Bruger du min danske sprogfil?

Tryk Nview --> Flere Valg --> Hurtig Opsætning, og vælg den nederste
indstilling.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Lars Holm Thomsen

Dato : 28-06-04 09:36

On Sun, 27 Jun 2004 18:49:55 +0200, "Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> wrote:

>Bruger du min danske sprogfil?

Ja

>Tryk Nview --> Flere Valg --> Hurtig Opsætning, og vælg den nederste
>indstilling.

Når jeg gør det, vises to skriveborde i forlængelse af hinanden: ene halvdel på monitoren,
anden halvdel på TV'et!

Det er det, jeg ikke forstår!

Lars

Fra : Sune Salminen

Dato : 28-06-04 21:31

Lars Holm Thomsen wrote:

> Ja

> Når jeg gør det, vises to skriveborde i forlængelse af hinanden: ene
> halvdel på monitoren, anden halvdel på TV'et!
>
> Det er det, jeg ikke forstår!

Hm, mystisk. Mit Geforce2Ti kan desværre kun lave clone mode, så jeg har
ikke nogen erfaring med alle de andre indstillinger. Men det kan næsten
kun være noget på Nview-fanebladet du er kommet til at klikke rundt i.

Som sidste udvej kan du prøve at bruge "Clear Registry" funktionen fra
TVTools programgruppe i start menuen. Det gør at alle indstillinger
bliver tilbageført til udgangspunktet (så hav din registreringskode
klar).
Det har i flere tilfælde hjulpet med underlige konfigurationsfejl på min
installation af TVTool.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.