Half-Life 2 kodetyve anholdt
Fra : Per Nielsen

Dato : 12-06-04 12:27

http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=18100

---

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 12-06-04 13:16

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:2j07jhFrbdhkU1@uni-berlin.de...
> http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=18100
>

> ---

Pisseirriterende at sådan nogle snitter skal gøre at vi må vente ENDNU
længere på et af de mest ventede spil længe...
Rart at de nu er fanget, og spillet forhåbentligt snart udkommer

Rasmus Thorsø Nielsen

Fra : Per Nielsen

Dato : 12-06-04 14:00

Rasmus Thorsø Nielsen wrote:
> Pisseirriterende at sådan nogle snitter skal gøre at vi må vente ENDNU
> længere på et af de mest ventede spil længe...
> Rart at de nu er fanget, og spillet forhåbentligt snart udkommer

Så kan de _lære_ det kan de

---

Fra : Silver

Dato : 12-06-04 23:28

> Så kan de _lære_ det kan de

Lidt utroligt hvor hurtigt de egentlig "zeroede" ind på dem vha alm folk
derhjemme i stuerne med inet og hvor lidt politiet egentlig kunne gøre før
de fik hjælp fra folk.

Og ja, det fryder mig at de fik nalderne i dem og jeg håber da at det vil
være en afskrækkelse for alle andre som muligvis har chancen for at stikke
nalderne ned i kagedåsen og nappe en kildekode til andre spil som resten af
os venter med længsel på :), men højst sansynligt ikke....

Mvh
Silver.

Fra : Per Nielsen

Dato : 13-06-04 07:34

Silver wrote:
> [...]
> at stikke nalderne ned i kagedåsen og nappe en kildekode til andre
> spil som resten af os venter med længsel på :), men højst sansynligt

Heller ingen medlidenhed herfra. De har ødelagt det for os andre og påført
store tab. Jeg gad overhovedet ikke at lede efter det. Jeg glæder mig til
HL2 og vil have den fulde fornøjelse når spillet endelig engang udkommer.
Det kan tyvene så sidde og "brumme" over til den tid, ha.

Fra : SonofonoS

Dato : 14-06-04 15:24

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> wrote in news:2j07jhFrbdhkU1@uni-
berlin.de:

> http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=18100

Hold nu kæft en and!

Bliver de ved med at brygge på den historie. Kig nu lige i sidste linie...
Et spil der har været under udvikling så længe har virkelig brug for bedre
undskyldninger! :)

SonofonoS

Fra : Per Nielsen

Dato : 14-06-04 16:51

SonofonoS wrote:
> Hold nu kæft en and!
>
> Bliver de ved med at brygge på den historie. Kig nu lige i sidste
> linie... Et spil der har været under udvikling så længe har virkelig
> brug for bedre undskyldninger! :)

Og havd menes der så med det?

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 14-06-04 19:35

> [...]
> Et spil der har været under udvikling så længe har virkelig brug for bedre

Jeg synes nu det er en meget god undskyldning at nogen stjal kildekoden!

/Rasmus

Fra : SonofonoS

Dato : 14-06-04 20:52

"Rasmus Thorsø Nielsen" <rasmus.nielsenFJERNDETTE@tele2adsl.dk> wrote in

> Jeg synes nu det er en meget god undskyldning at nogen stjal
> kildekoden!
>
> /Rasmus

Jeg må sige at jeg har svært ved at tro på det. Udviklingen af HL2, har
haft mere modvind en nogen andre nogensinde har oplevet. Men al PR er
god PR. Tror nu heller ikke al den hype gavner spillet. Tror sgu der er
mange der bliver skuffet når spillet endelig kommer. Trods alt, så er
det jo bare endnu et FPS - ikke meget nyt i det spil. De samme våben, og
den samme ide, som HL1. Tamt...

SonofonoS

Fra : Ukendt

Dato : 15-06-04 07:47

Punkt 1.: Har du set den "HL2", der har været i omløb på nettet? Hvis ja,
ville du måske forstå at det ikke er en and. Det var en Alpha version af
spillet.

Punkt 2.: Har du set de sidste nye videoer, der er frigivet af Valve selv?
De er med i CS - CZ pakken. Jeg må sige at det godt kunne blive lige så flot
som Far Cry. Derfor er det værd at vente på selvom det kun er de samme
våben!?

Just my 2 cents

--
Hilsen
Anders

Byt ---(a)--- med @

Fra : preben nielsen

Dato : 15-06-04 10:02

"SonofonoS" <sonofonos@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
så er
> det jo bare endnu et FPS - ikke meget nyt i det spil. De samme

Du har vist ikke set den seneste 708Mb/20 min. demo fra E3 ? ;^)
Samme våben, samme ide, tamt ???.... pffffff

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Jakob

Dato : 15-06-04 07:53

In article <rdmzc.2817$GH4.2437@news.get2net.dk>,
rasmus.nielsenFJERNDETTE@tele2adsl.dk says...
> Jeg synes nu det er en meget god undskyldning at nogen stjal kildekoden!

Man må vel formode at de har haft en backup på sådan et
multimilliondollar projekt

MVH

Jakob

Fra : preben nielsen

Dato : 15-06-04 10:04

"Jakob" <nomail@nomail.no> skrev i en meddelelse
> In article <rdmzc.2817$GH4.2437@news.get2net.dk>,
> rasmus.nielsenFJERNDETTE@tele2adsl.dk says...
>
> Man må vel formode at de har haft en backup på sådan et
> multimilliondollar projekt

Ja da, men med dele af kildekoden offentlig skal der laves en del
ændringer for at forhindre for megen spekulation i snyd såsom
aimbots etc..

Men de var nok ikke helt klar til 30/9 sidste år alligevel.....

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Henrik

Dato : 15-06-04 17:13

"preben nielsen" <prel@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Ja da, men med dele af kildekoden offentlig skal der laves en del
> ændringer for at forhindre for megen spekulation i snyd såsom

Gud fader bevares en ståhej for det spil..............
det ender sikkert som duke nuke´em forever (4-NEVER)
Det BEDSTE spil der _aldrig_ udkom........
min personlige mening : spillet var ikke færdigt til den opgivne tid - og så
var det "nemmere" at sige at spillet var hacket - har i overvejet HVOR mange
kopier der var "solgt" af dette spil SAMMEN med lydkort - GFX kort o.a - en
vare som mig bekendt IKKE er leveret....og nu køber de samme mennesker
alligevel snart et nyt GFX kort.......

bare mine tanker
Henrik

Fra : Peter Pan

Dato : 15-06-04 21:04

"Henrik" <hbbHATESPAM@sport.dk> skrev i en meddelelse news:40cf200d$0$181
> Gud fader bevares en ståhej for det spil..............
> det ender sikkert som duke nuke´em forever (4-NEVER)
> Det BEDSTE spil der _aldrig_ udkom........

Hvad snakker du om?? Når vi snakker om spil der aldrig udkom, var det bedste
helt klart PREY!.....

Mvh
Anders