Bruge </textarea> inden i et textarea?
Fra : engo

Dato : 04-05-01 09:09

Hej alle sammen,

Jeg har et lille problem, jeg har lavet et textarea, hvor de data brugeren skriver kommer ind i en database.

Problemet er, når det skal vises i tekstareat, så hvis brugeren har skrevet </textarea> midt inde i teksten, så vil texten blive cuttet der, f.eks.:

<textarea>
Dette er brugerens test </textarea> dette vil ikke indgå i textareaet.
</textarea>

Jeg har også prøvet, at konvertere < = < men med samme resultat, det bliver omkonverteret af browseren.

Håber der er nogle der kan hjælpe her.

Engo

http://www.kandu.dk/

Fra : Morten Winther

Dato : 04-05-01 09:11

"engo" <engo.news@kandu.dk> wrote in message
> [...]
> </textarea>
>
> Jeg har også prøvet, at konvertere < = < men med samme resultat, det

Dette er brugerens test &lt;/textarea&gt; dette vil ikke indg&aring; i
textareaet.

< = &lt;
> = &gt;
å = &aring;