Køb billigt i Tyskland!
Fra : LS

Dato : 12-06-04 10:05

Jeg har med stor fornøjelse handlet i denne forretning:

http://www.motorrad-lippmann.de/

hvor jeg f.eks. sparede kr. 6.000,00 på et Rukka sæt og en Schubert hjelm.
Han er derfor langt billigere en f.eks. Louis.de, og varerne fremsendes
hurtigt og problemløst efter fremsendelse af det aftale beløb.
Blot til orientering til dig, der står for et større indkøb.

Mvh.

Lars S.
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=675

Fra : F.Sander

Dato : 12-06-04 12:40

> Jeg har med stor fornøjelse handlet i denne forretning:
>
> http://www.motorrad-lippmann.de/
>
> hvor jeg f.eks. sparede kr. 6.000,00 på et Rukka sæt og en Schubert hjelm.
--------------------
Har lige et andet link.

Har selv lige købt Schuberth S1 + Sidi støvler hos :
www.moto-plus-accessories.com , altså igennem deres afd. i Tyskland.
Schurberth S1 2800 Kr, -Billig,billig,
måske ikke så racer præget som andre MEN hold kæft en lækker
hjelm............lydløs+solvisir...

PS:Danske MC handler er bag ud af dansen, + service-hvad er det?.. nej du
kan købe en ny kværn..

Stor MC handler i skanderborg ville ikke/gad ikke bestille et gaskabel til
en 10år gl Honda = dårlig service..

Samme Mc handler bestildte ikke et olie glas til en RD500- fordi- jammen så
skal vi ha' det hjem fra japan-!!! endnu en dårlig undskyldning....

Fra : LS

Dato : 12-06-04 17:11

Jeg gav 315,00 Euro (ca. kr. 2.362,50) for min Schuberth S1 hos Lippmann,
men prisen var også beregnet ud fra at jeg samtidigt købte et dyrt Rukka
sæt, som jeg i øvrigt også fik meget billigt - og med en lynhurtig og meget
venlig betjening:

http://www.motorrad-lippmann.de

Kan varmt anbefales!!

Mvh.

Lars.

Fra : F.Sander

Dato : 12-06-04 17:52

> Jeg gav 315,00 Euro (ca. kr. 2.362,50) for min Schuberth S1 hos Lippmann,
> >
> Lars.
Det er en fin pris.-