Usb Gamepads.
Fra : Cks

Dato : 12-06-04 08:54

Hej i gruppen.

Jeg har hidtil kun haft gamepads med seriel tilslutning via lydkortets
Gameport.
Det har fungeret fint med op til 4 pads i serieforbindelse.
Nu har jeg en lille usb-hub liggende med 4 stik.... har spil problemer med
at ville genkende alle pads hvis jeg smider 4 stk. usb pads i den?
Det ville da give mulighed for at smide hubben ind i stuen med 4 pads og så
spille Euro på tv´et :)

Mvh.
Cks

Fra : Henrik

Dato : 12-06-04 10:55

Jeg bruger microsoft sidewinder - det volder ingen problemer med flere
stykker
'mvh
henrik

Fra : Cks

Dato : 12-06-04 13:35

"Henrik" <hbbHATESPAM@sport.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg bruger microsoft sidewinder - det volder ingen problemer med flere
> stykker

Lyder fint.
Men er der nogen som har erfaring med at sætte pads af forskellig mærke på
hubben?
F.eks. et par Sidewinder sammen med et par Logitech?

Mvh.
Cks

Fra : Sune Salminen

Dato : 12-06-04 15:18

Cks wrote:
> [...]
> mærke på hubben?
> F.eks. et par Sidewinder sammen med et par Logitech?

Det burde ikke være noget problem. Kan du ikke starte med at låne nogle
USB gamepads og teste det inden du tar' springet?

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Henrik

Dato : 13-06-04 09:35

> [...]
> hubben?
> F.eks. et par Sidewinder sammen med et par Logitech?

Har lige testet med en trådløs usb logitech og en usb sidewinder - ingen
probs under XP
mvh
Henrik

Fra : Cks

Dato : 13-06-04 20:38

> "Cks" <ckjels@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Har lige testet med en trådløs usb logitech og en usb sidewinder - ingen
> probs under XP

Kanon. Vil nu prøve et par af disse her:

Mvh.
Cks